stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 390222
  • 13 شهریور 1400 - 11:52
2
معاونت خدمات شهری:

 تحقق پایداری فضای سبز با اخلاق و فرهنگ محیط زیستی امکان پذیراست

 تحقق پایداری فضای سبز با اخلاق و فرهنگ محیط زیستی امکان پذیراست
مهندس خسرو عیساییان معاونت خدمات شهری و محیط زیست بر تحقق پایداری محیط زیست شهری و فضای سبز بر اساس اصل اخلاق مداری و فرهنگ محیط زیست در بین جامعه شهروندی تاکید کرد.
قلم | qalamna.ir :

 مهندس خسرو عیساییان معاونت خدمات شهری و محیط زیست گفت:امروزه با توجه به افزایش تراکم جمعیت و ساختمانهای مسکونی در حوزه خدمات شهری و حفظ و ارتقای محیط زیست و فضای سبز شهری با چالشهای زیادی برای خدمت رسانی مواجه هستیم.

مهندس عیساییان افزود:پرداختن به عرصه خدمات شهری در حوزه های مختلف از جمله بحث حفظ و ارتقاء محیط زیست و فضای سبز ،مدیریت پسماندهای شهری و دیگر عرصه های خدماتی نیاز به صرف وقت و هزینه برای مجموعه مدیریت شهری دارد، اما دیدگاه شهروندان و مسولیت پذیری آنها میتواند در کاهش هزینه و ارتقاء کیفیت خدمات تاثیر مثبتی در پی داشته باشد.

مهندس عیساییان بیان داشت:با توجه به در خواست شهروندان در مناطق هشتگانه نسبت به ساماندهی مخازن از جمله ترمیم و مرمت ،شستشو و بهسازی مخازن پسماند اقدام کرده ایم.

وی با تاکید بر در پیش بودن فصل پاییز و بارش های فصلی افزود:لایروبی انهار و کانالها با توجه به فصل بارش در سطح نواحی مناطق هشت‌گانه در دستور کار قرار گرفته است.

مهندس عیساییان تصریح کرد:یکی دیگر از برنامه های در دست اقدام در حوزه سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری و مناطق شهرداری پایش و رسیدگی به درختان و فضای سبز معابر ،پارکها و بوستانهای سطح شهر می‌باشد تا شادابی فضای سبز را بتوانیم به نحو مطلوبی حفظ نماییم.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.