stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 389322
  • 07 شهریور 1400 - 17:41
1
رئیس سازمان آرامستان شهرداری کرمانشاه:

 تغسیل و خاکسپاری در کرمانشاه ۲شیفته می‌شود

 تغسیل و خاکسپاری در کرمانشاه ۲شیفته می‌شود
 رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه گفت: با فعال شدن شیفت بعد از ظهر به زودی آرامستان کرمانشاه به صورت ۲شیفت و تا ساعت ۱۸ خدمات تغسیل و دفن را انجام می‌دهد.
قلم | qalamna.ir :

 حجت الاسلام هادی کماسی در بازدید از سالن تغسیل آرامستان کرمانشاه، اظهار داشت: ساعت کار سالن‌های تغسیل، تعداد غسالان و دفن‌کنندگان طی روزهای آینده افزایش و شیفت بعد از ظهر در سالن‌های تغسیل فعال می شود.

 وی افزود: این تصمیم در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت رفاه حال همشهریان کرمانشاهی اتخاذ شده است.

 رئیس سازمان آرامستان شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: طی درخواست مکرر مراجعین نسبت به طولانی شدن زمان انتظار، تغسیل و دفن و همچنین به دلیل تعداد بالای فوتی‌ها، دستور رسیدگی و تسریع در فرآیند خدمات‌رسانی در این مجموعه داده شد.

 وی ادامه داد: با بررسی مشکلات و محدودیت‌ها مقرر شد تا ساعت کار سالن‌های تغسیل، تعداد غسالان و دفن‌کنندگان طی روزهای آینده افزایش و شیفت بعد از ظهر در مجموعه آرامستان شهرداری کرمانشاه فعال شود که با این اقدام آرامستان کرمانشاه تا ساعت ۱۸ آمادگی خدمت‌رسانی در حوزه تغسیل و دفن را خواهد داشت.

 حجت الاسلام کماسی با اشاره به لزوم و اهمیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: از مردم شریف کرمانشاه تقاضا می‌کنم تا با تعداد کمتری از اقوام و وابستگان برای انجام امور کفن و دفن به آرامستان مراجعه و دستورالعمل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.