stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 389300
  • 08 شهریور 1400 - 0:40
1

اجرای طرح‌های مختلف هوشمندسازی توسط سازمان پایانه‌های شهرداری قم

اجرای طرح‌های مختلف هوشمندسازی توسط سازمان پایانه‌های شهرداری قم
سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از اجرای طرح‌های مختلف هوشمندسازی توسط سازمان پایانه‌های شهرداری قم خبرداد.
قلم | qalamna.ir :

قلم نا قم، رضا پوریافر با اشاره به اهمیت حرکت به سمت هوشمند سازی و ایجاد شهر هوشمند اظهار داشت: امروز مطالبه مردم برای دریافت اطلاعات و کاهش زمان حضور در مراکز در سازمان پایانه‌های شهرداری قم به یک مأموریت مهم تبدیل‌شده است.

وی به توسعه هوشمند سازی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم اشاره کرد و گفت: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با توسعه و طراحی develop و بهره‌برداری از سامانه وب مدیریت درآمد پایانه‌ها، توانسته علاوه بر پاسخگویی به مطالبه مردم، در شفاف‌سازی خدمات و گردش مالی سازمان گام مؤثری بردارد.

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ادامه داد: شهروندان با مراجعه به سایت پایانه مسافربری موردنظر به‌ویژه پایانه مرکزی می‌توانند اطلاعات مربوط به سفر را در دو بخش سرویس‌های روزانه و شرکت‌های مستقر در پایانه دریافت کرده و مسیر سفر و شرکت مسافربری را انتخاب کند.

وی از ثبت نرخ کرایه سفر شرکت‌های مختلف برای سهولت در انتخاب بلیت در سامانه خبر داد و ابراز کرد: شهروندان با مراجعه به سایت پایانه‌ها می‌توانند خرید قطعی بلیت سفر خود را انجام داده و سر ساعت موردنظر در پایانه حضور پیدا کنند.

پوریافر در ادامه به‌طور مشخص به سایت پایانه مرکزی اشاره و تصریح کرد: تعداد ۲۵ شرکت مسافربری در پایانه مرکزی به‌صورت دائم مستقر بوده و به‌طور متوسط روزانه ۴۴ سفر به تمام نقاط کشور انجام می‌شود که البته از زمان  شیوع ویروس کرونا بسیاری از سفرها لغو شده است.

وی در پایان ضمن درخواست از مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شرایط بحرانی به سر برده و از مردم می‌خواهیم از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند تا بتوانیم دوباره سلامتی را به شهر و کشور بازگردانیم.

  • خبرنگار سید محمد حسین تقوی
  • منبع : شهرداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.