stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 389062
  • 06 شهریور 1400 - 17:01
3

وقوع بیش از ۱۶ هزار حادثه ناشی از برق در اهواز

وقوع بیش از ۱۶ هزار حادثه ناشی از برق در اهواز
خوزستان - از ابتدای تابستان امسال تاکنون ۱۶ هزار و ۱۰۰ حادثه در جعبه برق و کابل سرویس مشترکان پر مصرف در کلانشهر اهواز گزارش شد.
قلم | qalamna.ir :

سرپرست شرکت توزیع برق اهواز گفت: در روز‌های گرم و مرطوب امسال علاوه بر کاهش چشمگیر تولید برق توسط نیروگاه‌های برق آبی شاهد معضل گسترش بی رویه سو استفاده از برق از سوی دارندگان غیرمجاز دستگاه‌های استخراج رمز ارز در کلانشهر اهواز بودیم.

مهرداد فارسی مدان افزود: برخی مشترکان در کلانشهر اهواز بدون در نظر گرفتن شرایط ناشی از کم آبی و کاهش تولید، با رعایت نکردن الگوی مصرف زمینه بروز حادثه آتش سوزی در جعبه برق و کابل سرویس برق را فراهم آوردند.

وی ادامه داد: از آغاز فصل گرما تاکنون با اجرای راهکارها، تماس و ارسال پیام از سوی مرکز کنترل و پایش انرژی تعداد مشترکان پر مصرف برق در اهواز از ۱۳ درصد به هفت درصد کاهش یافت.

فارسی مدان خاطر نشان کرد: با وجود استمرار گرما و شرجی طی روز‌های آینده از شهروندان تقاضا داریم تا حداکثر همکاری را با مجموعه صنعت برق به ویژه در شرایط سخت کرونایی داشته باشند.

تعداد کل مشترکان برق کلانشهر اهواز بالغ بر ۶۰۲ هزار مشترک است که براساس این آمار۴۲ هزار و ۱۴۰ مشترک نسبت به رعایت الگوی مصرف بی توجه بوده اند.

سد‌های خوزستان امسال به دلیل خشکسالی با کاهش چشمگیر ورودی آب مواجه شدند. این موضوع تولید برق در کشور را با مشکل مواجه کرده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرگزاری صداوسیما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.