stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 388923
  • 06 شهریور 1400 - 1:24
2
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار مهم‌ترین مطالبه و خواسته مردم خوزستان است

ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار مهم‌ترین مطالبه و خواسته مردم خوزستان است
خوزستان - نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: اشتغال استان اولویت اول خوزستان است و گلایه‌مندی مردم این است که چرا باید وضعیت بیکاری در استان این‌طور باشد.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با بیان اینکه مهم‌ترین مطالبه و خواسته مردم استان در شرایط فعلی، ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار است، اظهارداشت: در استان خوزستان ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد وجود دارد که با تأمین مالی لازم، پس از تکمیل ۴۰ درصد باقی مانده این طرح‌ها، هزاران فرصت شغلی در خوزستان ایجاد می‌شود.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در خصوص اشتغال کارگروه‌ها و نشست‌های مختلفی تشکیل شده گفت: انتظار می‌رود دولت جدید در خصوص این مطالبه جدی مردم خوزستان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان در در نشست سران، بزرگان و شیوخ عشایر خوزستان با رئیس جمهور گفت:مردم رنج‌دیده خوزستان سختی‌های فراوان و متعددی در دوران مختلف متحمل شده‌اند اما در صحنه‌های گوناگون نظام حضور داشته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد افزود : مطالبه بیشتر جوانان استان خوزستان، بحث اشتغال است و انتظار داریم به کشاورزی، نفت و آبزیان و طرح ۵۵۰ هزار هکتاری نیز توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به اینکه خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است ، ادامه داد : در هشت سال دفاع مقدس در خط اول مقاومت مثل خورشید درخشیدند .

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان افزود: همه اقوام عرب، لر، بختیاری، شوشتری، دزفولی و ترک که در خوزستان کنار هم زندگی می‌کنند در صحنه‌های گوناگون حضور داشتند و قبل و بعد انقلاب در پیروزی شکوهمند نظام اسلامی و دیگر صحنه‌ها حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان گفت : اینکه پس از دو روز از تشکیل دولت به طور سرزده وارد استان خوزستان شدید، باید از شما تشکر کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.