stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 388800
  • 06 شهریور 1400 - 20:07
1

لزوم قرارگرفتن پرسنل شهرداری در اولویت واکسیناسیون

لزوم قرارگرفتن پرسنل شهرداری در اولویت واکسیناسیون
معاون خدمات شهری شهرداری قم بر لزوم قرارگرفتن پرسنل شهرداری در اولویت واکسیناسیون تاکید کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم نا قم، عباس ذاکریان در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا با بیان این که کارگروه اطلاع رسانی شهرداری آماده اکران بیشتر بنرهای اطلاع رسانی برای گسترش واکسیناسیون در قم است یادآور شد: بخشی از فضاسازی و اطلاع رسانی شهری در دهه اول محرم به پاسداشت نهضت حسینی و مراسم‌های عزاداری اختصاص داشت که این فضا در روزهای اخیر برای اطلاع رسانی بیشتر موضوع مبارزه با کرونا و گسترش و توسعه واکسیناسیون اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به آغاز تزریق دُز دوم واکسن کرونای رانندگان تاکسی در قم خاطرنشان کرد: لکه‌گیری واکسیناسیون این عزیزان در دستور کار قرار دارد، ضمن آن که مقرر شده تا با لیبل اطلاع رسانی بر روی شیشه تاکسی‌ها، مردم از واکسینه بودن با نبودن راننده تاکسی مطلع شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: رانندگان عزیز توجه داشته باشند که برای سرویس مدارس، تنها از رانندگانی استفاده خواهد شد که هر دو دُز واکسن خود را دریافت کرده باشند، ضمن آن که تمدید پروانه رانندگان تاکسی نیز منوط به دریافت هر دو دُز واکسن کروناست.

وی با اشاره به همراهی و تعامل حداکثری شهرداری قم با دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان در موضوع برگزاری عزاداری سرور و سالار شهیدان (ع) همراه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اظهار کرد: در این زمینه، تیم‌های نظارتی رفع تخلفات شهری و سد معبر همراه با بازرسان مرکز بهداشت و پرسنل نیروی انتظامی در صحنه حاضر بوده و هستند.

ذاکریان درباره برپایی برخی ایستگاه‌های صلواتی بویژه در دهه اول ماه محرم نیز اذعان کرد: تیم‌های نظارتی تلاش داشتند تا با توجیه و اقناع سازی، از برپایی این ایستگاه‌ها جلوگیری کنند، اگرچه متأسفانه عدم رعایت‌هایی هم در این زمینه دیده شد.

وی با اشاره به چالش تجمع برخی از عزاداران در روز عاشورا برای برپایی خیمه‌های نمادین و آتش زدن آن‌ها در ظهر عاشورا تصریح کرد: خوشبختانه این مسئله با اقناع سازی برطرف و مانع تجمع مردم شد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم همچنین درباره تداوم تلاش شهرداری برای گسترش موضوع واکسیناسیون بیان داشت: خوشبختانه امروز سوله‌ای دیگر از شهرداری با ظرفیت چهار ایستگاه تزریق به مراکز تجمیعی واکسیناسیون افزوده می‌شود.

وی در عین حال اضافه کرد: شهرداری قم با تمام توان برای زمینه‌سازی راه‌اندازی بیمارستان تنفسی در محوطه بیمارستان شهید بهشتی قم در خدمت دانشگاه علوم پزشکی استان خواهد بود.

ذاکریان در پایان سخنان خود از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست تا با توجه به مواجهه حداکثری پرسنل شهرداری و سازمان‌های تابعه با مردم، واکسیناسیون آنان را در اولویت قرار دهد.

  • خبرنگار سید محمد حسین تقوی
  • منبع : شهرداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.