stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 387938
  • 31 مرداد 1400 - 14:03
5
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی:

تعطیلی اصناف از سر ناچاری است

تعطیلی اصناف از سر ناچاری است
خوزستان - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: گاه اعمال محدودیت و تعطیلی اصناف از سر ناچاری است اما اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، قطعا در کنترل کرونا بی‌تاثیر خواهد بود و تنها برای معیشت مردمی که درآمد پایدار ندارند، مشکل‌ساز می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این شرایط کرونایی که مردم جان‌شان را از دست می‌دهند، فوت هر یک نفر به معنای داغدار شدن یک خانواده است و در این شرایط، همه باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: کادر درمان نیز دچار فرسایش و خستگی شده است و وضعیت سختی را متحمل هستیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی یک هفته‌ای در کشور و اعمال محدودیت‌های کرونایی گفت: وقتی مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، تعطیل کردن و اعمال محدودیت‌ها بی‌فایده است.

وی افزود: ما نگران معیشت اقشاری هستیم که با اعمال تعطیلی‌ها درآمد ندارند. وقتی تعطیلی به دلیل شرایط کرونایی اعمال می‌شود، اقشار بسیاری از جمله کسبه بازار، کارگران روزمزد و رانندگان هیچ درآمدی ندارند و ما باید به فکر این اقشار باشیم.

یوسفی گفت: اعمال محدودیت و تعطیلی در این شرایط بد اقتصادی، معیشت این اقشار را به خطر می‌اندازد و دچار مشکل می‌کند. این در حالی است که اگر مردم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، نه تنها خود و خانواده‌شان دچار آسیب و تلفات کرونا نمی‌شوند بلکه به معیشت مردم با درآمد ناپایدار نیز آسیب وارد نمی‌شود.

نماینده اهواز تصریح کرد: گاه اعمال محدودیت و تعطیلی اصناف از سر ناچاری است اما اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، قطعا در کنترل کرونا بی‌تاثیر خواهد بود و تنها برای معیشت مردمی که درآمد پایدار ندارند، مشکل‌ساز می‌شود.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.