stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 387839
  • 31 مرداد 1400 - 10:35
4
عدم دقت به دستوالعمل های بهداشتی

عادی انگاری مردم علت شیوع کرونا در خوزستان است

عادی انگاری مردم علت شیوع کرونا در خوزستان  است
خوزستان - مهمترین عارضه کنونی در خوزستان عادی انگاری کرونا است به گونه‌ای که هر موقع، وضع قدری بهتر شود مردم رعایت شیوه های بهداشتی را فراموش می‌کنند.
قلم | qalamna.ir :

استاندار خوزستان گفت:عوامل متعددی همچون روابط فرهنگی قوی در خانواده‌ها، آداب و سنن خاص و برگزاری آیین‌های ملی و مذهبی در خوزستان باعث شده تا امروز وضعیت خوبی به لحاظ کرونا نداشته باشیم.

قاسم سلیمانی دشتکی افزود: رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی موجب شده که زحمات ستاد استانی مدیریت کرونا و دانشگاه علوم پزشکی کم رنگ‌تر شود لذا از مردم خوزستان تقاضا دارم به خاطر حفظ سلامت خود و خانواده‌های خود، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند چرا که این ویروس بسیار خطرناک و سرعت انتقال بالایی دارد.

استاندار خوزستان گفت: از مردم خوزستان می‌خواهم در صورت امکان از حضور در تجمع‌ها پرهیز کنند، زیرا ممکن است چند نفر در این اجتماع به طور ناخواسته مبتلا باشند و این افراد ناقل، بیماری را به بقیه منتقل کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم با تلاش همه جانبه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، طرح شهید سلیمانی و کمک سایر دستگاه‌ها بتوانیم این بیماری را کنترل و به شرایط عادی برگردیم.

سلیمانی دشتکی گفت: بیماران هر شهرستان باید جزو آمار همان شهرستان لحاظ شوند تا علاوه بر کنترل بیماری، بتوان بیماران هر منطقه را شناسایی و از شیوع بیماری جلوگیری کرد.

وی به روند صعودی بیماری در آبادان، خرمشهر و شادگان اشاره کرد و افزود: گروهی متشکل از نماینده استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه و دادستانی به این مناطق اعزام خواهد شد تا وضعیت بیماری، بحث تست و رهگیری، روند واکسیناسیون و پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی را در مبارزه با کرونا پیگیری کنند.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه باید بیماری هر چه سریعتر در خوزستان مدیریت شود گفت: نباید اجازه دهیم که کمبود تجهیزات و دیگر موارد باعث فوت عزیزانمان بر اثر کرونا شود.

هم اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرگزاری صداوسیما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.