stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 387102
  • 26 مرداد 1400 - 9:07
2

بررسی مشکلات کلانشهر اهواز

بررسی مشکلات کلانشهر اهواز
خوزستان - در نشست استاندار خوزستان با اعضای شورای اسلامی شهر موضوعات مختلف کلانشهر اهواز مورد بررسی قرار گرفت.
قلم | qalamna.ir :

استاندار خوزستان گفت :  در این جلسه   مسائل مهم شهر از جمله روان آب ها ، اصلاح سیستم فاضلاب، موضوعات حاشیه نشینی، ورودی شهر، کمربند سبز و همچنین مباحث عمران و توسعه شهری مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

قاسم سلیمانی دشتکی افزود :  تصمیم گرفته شد علاوه بر اینکه طرح بزرگ  مهار و دفع روان آب های سطحی در کوی علوی با حدود ۱۳۰ میلیارد تومان آغاز به کار کرده است، موضوع لایروبی فاضلاب ها هم سریعاً انجام بپذیرد که در همین راستا در تماس تلفنی ای که با معاون وزیر کشور داشتیم، مقرر شد تا با دعوت از استان های معین برای کمک به استان خوزستان در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد :  در راستای رفع مشکلات روان آب ها به صورت سازماندهی شده باید از امکانات شرکت های بزرگ استان بهره لازم را ببریم.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه  مقرر شد  طرح تفصیلی شهر اهواز تا چهار ماه پس از پایان قرارداد  آماده  و پس از تصویب به مرحله اجرا برسد ، بیان کرد : همچنین در رابطه با منابع و مصارف شهرداری نیز مقرر شد از منابع ملی، استانی و ملی-استانی در حد امکان کمک هایی صورت گیرد.

سلیمانی دشتکی گفت :  منابع و مصارف آبفا را برای شهر اهواز در نظر گرفتیم و مقرر شد کلیه دستگاه های اجرایی هماهنگی قوی تری با مجموعه مدیریت شهری داشته باشد.

وی افزود : با توجه به رسالت نمایندگی مردم در شورا های شهر، تأکید ما به همه دستگاه ها بر این است تا در این راستا هم افزایی، وحدت و هم دلی قوی تری داشته باشند و با همکاری لازم بتوان مشکلات شهروندان عزیز را رفع کنند.

 
هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرگزاری صداوسیما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.