stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384888
  • 10 مرداد 1400 - 16:13
3

رونمایی از شربت ضدکرونا و تجلیل از مدافعان سلامت در اهواز

رونمایی از شربت ضدکرونا و تجلیل از مدافعان سلامت در اهواز
خوزستان - آیین رونمایی از داروی (شربت) ضد کرونا، تجلیل از مدافعان سلامت و رزمایش مومنانه (توزیع بسته‌های معیشتی - بهداشتی) با حضور جمعی از مسوولان محلی در سالن شهید زکوی دانشکاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

این شربت ضد کرونا توسط دکتر منصور امین عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و تیم همراه تولید شده و به گفته وی دارای مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

دکتر امین در خصوص این دارو افزود: حدود ۲۰ سال است که روی داروی‌های ضد ویروس کار می‌کنم و در این مدت داروهایی برای درمان زگیل، درمان تبخال و آبله پرندگان را به کمک همکارانم کشف کرده‌ایم.

وی افزود: با شروع اپیدمی کرونا تحقیقات گسترده‌ای انجام دادیم و در نهایت داروی ضد کرونا را کشف کردیم. این دارو که به صورت شربت است روی بیماران کرونایی چندین بیمارستان آزمایش کردیم که نتایج خوبی در برداشت.

امین با بیان اینکه بر اساس آزمایشات انجام شده این دارو در کمتر از ۶ روز منجر به درمان بیماران خواهد شد ادامه داد: همچنین بر اساس تحقیقات به عمل آمده ۷۳ درصد بیماران کرونایی با استفاده از این دارو از مرگ نجات پیدا می‌کنند.

وی بیان کرد: از حدود ۴۰ بیماری که این داروی ضدکرونا را استفاده کردند هیچگونه مرگی مشاهده نشده است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: انتظار داریم مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز این دارو را به پروتکل درمانی خود در بیمارستان‌ها وارد کنند زیرا با استفاده از این دارو ۷۰ تا ۸۰ درصد مرگ و میرها کاهش می‌یابد.

در این آیین حضور سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، دکتر فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر عبدالرضا جانگران نژاد رییس بسیج جامعه پزشکی و جمعی از مدافعان سلامت خوزستان حضور داشتند.

در این آیین از ۴۰ نفر از مدافعان سلامت به نمایندگی از سایر مدافعان سلامت خوزستان که در طول ۱۸ ماه گذشته در جهت سلامت مردم تلاش کردند، از سوی بسیج جامعه پزشکی خوزستان تجلیل شد.

همچنین در این آیین ۵۰۰ بسته‌ معیشتی و سه هزار ماسک که از سوی بسیج جامعه پزشکی خوزستان تهیه شده بود بین بیماران قرنطینه‌ای توزیع شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.