stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384879
  • 10 مرداد 1400 - 14:15
0
مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان:

اکران فیلم‌های خاطره انگیز کودکان در اصفهان

اکران فیلم‌های خاطره انگیز کودکان در اصفهان
اصفهان _ مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان گفت: فیلم‌های خاطره انگیز کودکان در اصفهان اکران می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، نرگس رجایی با اشاره به اینکه اصفهان سال‌ها خاستگاه جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان بوده است و این شهر به عنوان شهر دوستدار کودک شناخته می‌شود اظهار داشت: حوزه هنری استان اصفهان در رویکردی نوین روزهای شنبه را به اکران فیلم‌های شاخص کودک اختصاص داد.

وی تصریح کرد: علاقه مندان به سینمای کودک می‌توانند از این پس شنبه‌های هر هفته در سالن سوره اصفهان واقع در خیابان آمادگاه به تماشای فیلم‌های کودک بنشینند، در همین خصوص و در نخستین گام به اکران نسخه مرمت شده آثار ماندگار سینمای کودک می‌پردازیم.

مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری اصفهان ادامه داد: این بار با همکاری دفتر دائمی جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، شش فیلم خاطره انگیز دهه‌های قبل جشنواره را به نمایش می‌گذاریم.

وی با اشاره به همت بنیاد سینمایی فارابی در اصلاح و مرمت آثار ماندگار سینمایی تاکید کرد: پخش این شش فیلم سینمایی که از آثار به یادماندنی و مشهور است در برنامه «مروری بر آثار سینمای کودک» از شنبه ۹ مرداد آغاز شد و در نخستین اکران فیلم شهر موش‌ها به کارگردانی مرضیه برومند و محمدعلی طالبی در ساعت ۱۸ به روی پرده رفت.

نرگس رجایی خاطرنشان کرد: اکران این فیلم‌ها با نمایش فیلم‌های (دزد عروسک‌ها، نیاز، هم بازی، رنگ خدا، مربای شیرین) ادامه خواهد داشت تا به سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان برسیم.

وی اظهار داشت: برای اکران فیلم‌های سینمای کودک در نظر داشتیم تا در فضای باز بوستان‌ها و پارک‌های اصفهان به اکران آثار برای عموم بپردازیم تا کودکان بیشتری از نمایش این فیلم‌ها لذت ببرند اما متأسفانه با تعطیلی این اماکن اکران فضای باز فیلم‌های کودک را از دست دادیم.

مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان اظهار امیدواری کرد: با بهبود شرایط می‌توانیم اکران‌های فضای باز فیلم‌های سینمای کودک را برای تمامی کودکان این شهر نیز داشته باشیم.

وی افزود: واحد هنرهای تصویری حوزه هنری اصفهان هر روز از هفته را به نمایش یک ژانر از فیلم‌ها اختصاص داده است که شنبه‌ها مختص سینمای کودک است و به اکران فیلم‌های روز سینمای کودک خواهیم پرداخت.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.