stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384870
  • 10 مرداد 1400 - 13:24
0
استاندار هرمزگان خبر داد:

۶۲۷۰ میلیاردریال اعتبارات محرومیت زدایی در هرمزگان توزیع شد/برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور تصویب شد

۶۲۷۰ میلیاردریال اعتبارات محرومیت زدایی در هرمزگان توزیع شد/برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور تصویب شد
هرمزگان-استاندار هرمزگان از توزیع شش هزار و ۲۷۰میلیارد ریال اعتبارات محرومیت زدایی در استان خبر داد و گفت: این اعتبارات بین محورهای راه روستایی، آب روستایی، مدرسه سازی، بهداشت و آبخیزداری توزیع شد.
قلم | qalamna.ir :

فریدون همتی در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه هرمزگان، با تاکید بر تکمیل پروژه های اولویت دار، از توزیع ۶۲۷میلیارد تومان اعتبارات محرومیت زدایی موضوع تبصره ۱۴ جزء ۳ جدول ۱۷ قانون بودجه بین محورهای آب روستائی، راه روستائی، مدرسه سازی، بهداشت و آبخیزداری خبر داد.

وی افزود: این منابع از محل هدفمندی یارانه ها است و به صورت نقدی ( یک دوازدهم ) تخصیص پیدا می کند که اکنون ۳۰ درصد منابع مربوط به سه ماهه نخست، در اختیار استان قرار گرفته است.

استاندار هرمزگان گفت: علاوه بر این اعتبارات، ۵۳.۶میلیارد تومان منابع مرتبط با اجرای طرح هادی سهم استانی بر اساس شاخص عملیات نیمه تمام، نابرخوردار از طرح هادی روستایی بالای ۵۰ خانوار، بین شهرستان ها توزیع و سهم هر یک از آن ها نهایی شد.

همتی اضافه کرد: ۱۲۲ طرح اقتصادی که برای تعیین کاربری اراضی در کارگروه زیربنایی به تصویب رسیده بود، امروز با موافقت اعضا در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح و مصوب شد.

استاندار هرمزگان همچنین از تصویب پنج چالش و مسئله فرهنگی استان که از سوی شورای فرهنگ عمومی استان مصوب و به دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارجاع داده شده بود، خبر داد و اعلام کرد: برش های استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور امروز پس از تصویب، به منظور تعیین اقدامات اولویت دار به کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و زنان ارجاع داده شد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.