stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384857
  • 10 مرداد 1400 - 13:10
0
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

الحاق ناجی ۱۱ پس از تعمیر اساسی و زیر آبی به ناوگان جستجو و نجات دریایی هرمزگان

الحاق ناجی ۱۱ پس از تعمیر اساسی و زیر آبی  به ناوگان جستجو  و نجات دریایی هرمزگان
هرمزگان-معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از اتمام تعمیرات اساسی و زیر آبی ناجی ۱۱ و الحاق این شناور به ناوگان جستجو و نجات دریایی استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

محمد رضا پور رجبی با اشاره به تعمیرات دوره ای  شناورهای فعال در امر جستجو و نجات در تعمیرگاه  دریایی بندر شهید رجایی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون  شناور ناجی  ۱۱ دومین فروند شناوری است که به دست متخصصان داخلی تعمیر و به ناوگان جستجو و نجات دریایی ملحق شده است .

وی افزود: کلیه قطعات یدکی مورد نیاز شناورها چه شناورهای جستجو و نجات و چه شناورهای خدماتی تا جایی که در کشور توان ساخت آن وجود داشته باشد از سازندگان داخلی تامین و به دست متخصصان مبرز داخلی تعویض می شود .

به گفته معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به تعمیرات اساسی و زیر آبی صورت گرفته بر روی شناور ناجی ۱۱ نیز اشاره ای  کرد و گفت:  خزه زدایی  وایر برس کاری ضخامت سنجی  بدنه زیرآبی و همچنین تعمیر اساسی سیستم رانش  واتر جت این شناور از جمله مهمترین اقداماتی بوده که  توسط متخصصین بومی انجام گرفته است .

پور رجبی افزود: ۸ فروند شناور ناجی در گستره دریایی استان هرمزگان امور مربوط به جستجو و نجات دریایی را بر عهده دارند که سال گذشته ۷ فروند آن در تعمیرگاه دریایی بندر شهیدر رجایی مورد تعمیرات اساسی و زیر آبی قرار گرفتند .

انتهای پیام/

 

 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.