stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384854
  • 10 مرداد 1400 - 12:39
1
رئیس هیئت کونگ فو خبر داد:

تیم کونگ فو توآ مرکز هرمزگان بر سکوی قهرمانی مسابقات جهانی ترکیه ایستاد

تیم کونگ فو توآ مرکز هرمزگان بر سکوی قهرمانی مسابقات جهانی ترکیه ایستاد
هرمزگان-رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان بندرعباس گفت: تیم چهار نفره کونگ فو توآ به سرپرستی سپهر جعفری و مربیگری استاد چنگیز باقری از مرکز استان و به نمایندگی از استان هرمزگان در المپیاد مجازی جهانی هنرهای رزمی کونگ فو توآ در ترکیه با حضور ۱۰ کشور شرکت نموده و افتخار آفریدند.
قلم | qalamna.ir :

مسلم عاشوری در ادامه افزود: این المپیاد مجازی از سوی فدراسیون هنرهای رزمی جهانی کونگ فو توآ در بلغارستان به صورت مجازی در ترکیه برگزار شد که در پایان تیم چهار نفره کونگ فو توآ مرکز استان که به نمایندگی از استان هرمزگان شرکت کرده بود ،در رده سنی نوجوانان سعیده محمدی موفق شد مقام دوم جهان را کسب کند ، ابوالفضل مهدی پور عنوان سومی جهان در اجرای تکنیک های آنا توآ را کسب نمود و در رده سنی نونهالان به صورت تیمی در اجرای تکنیک های دفاع شخصی آقایان کسری خسروی مقام دوم جهان و مهدی مهدی پور عنوان سوم جهان را بدست آوردند .

وی در پایان گفت: استاد چنگیز باقری به عنوان ۵ مربی برتر و نمونه جهان از استان هرمزگان در رشته کونگ فو توآ انتخاب و سعیده محمدی نیز به عنوان بهترین همراه توآ معرفی شد.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان بندرعباس در پایان از زحمات استاد چنگیز باقری ، مهندس منصور جعفری ، سپهر جعفری و دکتر حمید قاسمی تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.