stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384838
  • 10 مرداد 1400 - 11:50
0
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:

اجرای کلکتور اصلی فاضلاب شهر فامنین تا پایان سال

اجرای کلکتور اصلی فاضلاب شهر فامنین تا پایان سال
همدان- معاون بهره برداری وتوسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اجرای شبکه اصلی فاضلاب شهرفامنین واتصال به خط انتقال این شهر تاپایان سال جاری خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از همدان، فرهاد بختیاری فر ضمن اشاره به پروژه اجرای شبکه اصلی فاضلاب شهر فامنین گفت: براساس قرارداد این پروژه، اجرای ۵ کیلومتر خط انتقال از سال ۹۸ در دستور کار قرار گرفت که تاکنون نزدیک به ۸۵ درصد از اجرای خطوط مذکور عملیاتی شده و مابقی در دست انجام است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۵ میلیارد ریال در راستای اجرای خطوط انتقال هزینه شده است، عنوان کرد:در این زمینه بیش از ۴ هزار متر لوله سایز ۵۰۰ میلی متر در منطقه جهان آباد اجرا شده است و مابقی در دست انجام می باشد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اذعان به اینکه فاز دوم اجرای شبکه اصلی فاضلاب شهر فامنین (کلکتور اصلی) نیز در دست انجام است، گفت: با اجرای این بخش از پروژه تمامی شبکه های فرعی به کلکتور اصلی شهر متصل می شوند.

وی در این راستا افزود: از مجموع ۳ کیلومتراجرای شبکه اصلی پیش بینی شده (با لوله سایز ۳۱۵ و ۴۰۰ میلیمتر) تاکنون ۱ کیلومتر آن (معادل ۳۰ درصد پروژه) عملیاتی شده و مابقی در دست انجام می باشد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان با اذعان به اینکه شهر فامنین مجموعاً ۸۷ کیلومتر شبکه فرعی جمع آوری فاضلاب در برنامه توسعه دارد، بیان کرد: در نهایت، با اجرای شبکه اصلی فاضلاب شهر فامنین، مجموع شبکه های فرعی شهر به کلکتور اصلی متصل خواهند شد.

بختیاری فر با بیان اینکه عمق شبکه اصلی درحال اجرا در این پروژه ۵.۵ متر است، تصریح کرد: با اجرای طرح مذکور شبکه جمع آوری فاضلاب شهر فامینن به صورت مدون عملیات جمع آوری فاضلاب را انجام می دهد.

وی در این راستا خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه مذکور، مجموع جمعیت شهر فامنین به طور کامل تحت پوشش این شبکه قرار خواهند گرفت.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.