stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384825
  • 10 مرداد 1400 - 7:20
1
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خبر داد:

آغاز واکسیناسیون فرهنگیان در استان همدان

آغاز واکسیناسیون فرهنگیان در استان همدان
همدان- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از آغاز واکسیناسیون فرهنگیان در استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

عبدالله جعفری در گفتگو با خبرنگار قلم از همدان اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور روند واکسیناسیون فرهنگیان استان همدان با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی ابن سینا و سید جمالدین اسدآبادی، مراکز بهداشت و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها، نواحی و مناطق استان از عید سعید غدیر خم آغاز شده است.
وی با بیان این که به منظور تسریع در فرآیند واکسیناسیون در شهر های همدان، نهاوند، ملایر، تویسرکان، اسدآباد، بهار، کبودراهنگ و رزن پایگاه های تجمیعی راه اندازی شده است، افزود: براساس نوبت دهی توسط ادارات آموزش و پرورش و ارائه لیست به این پایگاه ها، از فرهنگیان شریف دعوت به دریافت واکسن می شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در این زمینه گفت: با عنایت به جمعیت بالای همکاران فرهنگی در مرکز استان و به منظور رعایت موازین بهداشتی و کاهش تردد بین شهری غیر ضرور در سطح استان، برنامه ریزی به گونه ای صورت گرفته که واکسیناسیون همکاران فرهنگی در شهر همدان و سایر شهرستان ها و مناطق در پایگاه محل سکونت آنها انجام شود.
وی با بیان این که در شهرستان های با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر و مناطق کم جمعیت نیازی به ایجاد مراکز جدید نیست، افزود: فرهنگیان ساکن در این مناطق بر اساس نوبت بندی در مراکز واکسیناسیون، خدمات دریافت می نمایند.
این مسئول با اشاره به این که از روز دوشنبه فعالیت اولین پایگاه در شهر همدان آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: به زودی یک پایگاه دیگر نیز به این مراکز افزوده می شود.
جعفری تصریح کرد: برای ایجاد پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون، چهارچوب مورد نظر وزارت بهداشت مورد توجه قرار گرفته و کمیته های مشترک بین ادارات آموزش و پرورش استان و مراکز بهداشتی تشکیل شده است.یان شریف دعوت به دریافت واکسن می شود.
وی گفت: با عنایت به جمعیت بالای همکاران فرهنگی در مرکز استان و به منظور رعایت موازین بهداشتی و کاهش تردد بین شهری غیر ضرور در سطح استان، برنامه ریزی به گونه ای صورت گرفته که واکسیناسیون همکاران فرهنگی در شهر همدان و سایر شهرستان ها و مناطق در پایگاه محل سکونت آنها انجام شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت استان با بیان این که در شهرستان های با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر و مناطق کم جمعیت نیازی به ایجاد مراکز جدید نیست، افزود: فرهنگیان ساکن در این مناطق بر اساس نوبت بندی در مراکز واکسیناسیون، خدمات دریافت می نمایند.
جعفری با اشاره به این که از روز دوشنبه فعالیت اولین پایگاه در شهر همدان آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: به زودی یک پایگاه دیگر نیز به این مراکز افزوده می شود.
وی در بخش پایانی این صحبت ها، تصریح کرد: برای ایجاد پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون، چهارچوب مورد نظر وزارت بهداشت مورد توجه قرار گرفته و کمیته های مشترک بین ادارات آموزش و پرورش استان و مراکز بهداشتی تشکیل شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.