stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384814
  • 09 مرداد 1400 - 21:27
3
رئیس کل دادگستری خوزستان:

اتهامات امنیتی خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی می‌شود

اتهامات امنیتی خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی می‌شود
خوزستان - حجت الاسلام مرادی گفت: افرادی که اتهامات امنیتی دارند خارج از نوبت و در اسرع وقت به اتهامات آنان رسیدگی می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان به همراه تعدادی از معاونین قضایی، معاون دادستان مرکز استان و رئیس سازمان زندان‌ها با حضور در زندان سپیدار اهواز، با بازداشت شدگان ناآرامی‌های حوادث کمبود آب در استان دیدار و پس از استماع صحبت‌های آنان، دستورات قضایی پیرامون آزادی و رسیدگی سریع به اتهامات این افراد صادر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی گفت: در ۲ روز اخیر بعد از دستور رئیس قوه قضائیه تعداد قابل توجهی از بازداشت شدگان این ناآرامی‌ها آزاد شدند و تعداد دیگری که موارد امنیتی نداشته باشند ظرف چند روز آینده آزاد خواهند شد.

او افزود: آن افرادی که اتهامات امنیتی دارند خارج از نوبت و در اسرع وقت به اتهامات آنان رسیدگی می‌شود و کسانی که باعث اخلال در امنیت، سلب آرامش و آسایش مردم شدند و همچنین به اموال مردم آسیب رساندند و با معاندین نظام و دشمنان خارجی در ایجاد ناامنی‌ها و ناآرامی‌ها اخیر دست داشتند با قاطعیت برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان بیان داشت: در این دیدار برخی از این بازداشت شدگان مطالب خود را عنوان کردند و تعدادی از آنان آزاد و تعداد دیگری با تخفیفات قرار و سپردن وثیقه کفالت بزودی آزاد خواهند شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگاران جوان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.