stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384758
  • 09 مرداد 1400 - 11:41
0
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان:

۹ پرواز تهران در فرودگاه اصفهان به دلیل شرایط نامساعد جوی فرود آمد

۹ پرواز تهران در فرودگاه اصفهان به دلیل شرایط نامساعد جوی فرود آمد
اصفهان_ مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان از فرود ۹ پرواز به مقصد تهران در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

محمدحسین عمادی با اشاره به فرود ۹ پرواز به مقصد تهران در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان اظهار داشت: این پروازها به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی تهران در اصفهان فرود آمده‌اند.

وی با بیان اینکه پرواز شماره ۶٢۵٠ شرکت هواپیمایی تابان مسیر شیراز به تهران در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست، ابراز داشت: این پرواز ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد فرودگاه اصفهان را به مقصد فرودگاه مهرآباد ترک کرد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان پرواز شماره ۶٢۵۵ شرکت هواپیمایی «تابان» مسیر مشهد به تهران را دیگر پرواز فرود آمده در فرودگاه اصفهان اعلام کرد و گفت: این پرواز نیز ساعت ۲۲ و ۴۶ دقیقه در فرودگاه اصفهان فرود آمده و در ساعت ۲ و یک دقیقه اصفهان را به مقصد تهران ترک کرده است.

وی با بیان اینکه پرواز شماره ۴٢۵ شرکت هواپیمایی «ایران ایر» مسیر شیراز به تهران از دیگر پروازهای فرود آمده در فرودگاه اصفهان بوده است، تصریح کرد: این پرواز ساعت ۲۲ و ۵۴ دقیقه در فرودگاه اصفهان فرود آمده و در ساعت یک و ۴۵ دقیقه بامداد فرودگاه اصفهان را به مقصد تهران ترک کرده است.

عمادی پرواز شماره ۴٠٧٠ شرکت هواپیمایی «زاگرس» مسیر کیش به تهران را دیگر پرواز فرود آمده در فرودگاه اصفهان به دلیل شرایط نامناسب جوی در تهران اعلام کرد و گفت: این پرواز ساعت ۱۱ دقیقه بامداد در فرودگاه اصفهان نشست و ساعت یک و ۱۷ دقیقه بامداد اصفهان را به مقصد تهران ترک کرد.

وی با بیان اینکه پرواز شماره ۴٠۴٨ شرکت هواپیمایی زاگرس مسیر زاهدان به تهران نیز ساعت ٢١ بامداد شنبه در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست، ادامه داد: این پرواز ساعت یک و ۲۸ دقیقه بامداد فرودگاه اصفهان را به مقصد تهران ترک کرد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان اضافه کرد: پرواز شماره ١٢٩۵ شرکت هواپیمایی «قشم ایر» مسیر گرگان به تهران نیز ساعت ٣۴ دقیقه بامداد شنبه در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست و ساعت یک و ۲۸ دقیقه بامداد مجدد به سمت تهران حرکت کرد.

وی با اشاره به اینکه پرواز شماره ١٧٣ شرکت هواپیمایی «ساها» مسیر بوشهر به تهران در ساعت ۲۸ دقیقه بامداد شنبه در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست، اضافه کرد: این هواپیما نیز ساعت ۲ و ۲ دقیقه بامداد اصفهان را به مقصد تهران ترک کرد.

عمادی گفت: پرواز شماره ٩٧۵ شرکت هواپیمایی «ایران ایرتور» مسیر زاهدان به تهران نیز ساعت ۵۵ دقیقه بامداد شنبه در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست و در ساعت ۲ و ۱۵ دقیقه بامداد از اصفهان به سمت تهران حرکت کرد.

وی فرود هواپیمای پرواز شماره ١٢۴١ شرکت هواپیمایی «قشم ایر» مسیر قشم به تهران در ساعت ۵۷ دقیقه بامداد شنبه در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان را آخرین فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان در بامداد امروز اعلام کرد و گفت: این هواپیما نیز ساعت یک و ۴۵ دقیقه بامداد امروز از اصفهان به سمت تهران پرواز کرد.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.