stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384750
  • 09 مرداد 1400 - 15:38
0
رئیس کمیته امداد بویین میاندشت:

۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در بویین میاندشت احداث می‌شود

۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در بویین میاندشت احداث می‌شود
اصفهان_ رئیس کمیته امداد بویین میاندشت گفت: در شهرستان بویین میاندشت از محل طرح ساخت مسکن محرومان ۱۰۰ واحد مسکونی در سال جاری احداث می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

مجید صادقی اظهار داشت: سال گذشته با همکاری بنیاد مسکن پروژه ساخت ۱۰۷ واحد مسکن مددجویان در شهرستان بویین میاندشت شروع شد که در سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: سال گذشته ۵۳ خانوار تحت حمایت به منظور دریافت تسهیلات مسکن ۵۰ میلیون تومانی به بنیاد مسکن بویین میاندشت معرفی شدند و پس از ساخت نیز از سوی کمیته امداد کمک بلاعوض ۳۰ میلیون تومانی دریافت کردند، همچنین به ۵۴ نفر مددجوی دیگر هم پس از ساخت مسکن کمک بلاعوض ۳۰ میلیون تومانی پرداخت شد.

تخصیص اعتبار بنیاد مستضعفان برای تکمیل مسکن محرومان بویین میاندشت

رئیس کمیته امداد بویین میاندشت از تخصیص اعتبار توسط بنیاد مستضعفان برای تکمیل مسکن محرومان بویین میاندشت خبر داد و گفت: سال ۱۴۰۰ سهم استان اصفهان از محل طرح تفاهم نامه کمیته امداد با سپاه پاسداران و بنیاد مسکن در ساخت مسکن محرومان سه هزار واحد است که در شهرستان بویین میاندشت نیز ۱۰۰ واحد مسکونی احداث می‌شود.

یک سوم سهم اشتغال امسال را دریافت کردیم

وی با بیان اینکه تاکنون یک سوم از سهم تسهیلات اشتغال مربوط به سال جاری دریافت کردیم، گفت: سال ۹۹ در شهرستان بویین میاندشت در مجموع هشت و نیم میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به ۲۲۰ طرح پرداخت شده است.

صادقی با بیان اینکه برخی کارگران فصلی بویین میاندشت از تسهیلات اشتغال بهره‌مند شدند، گفت: در این شهرستان برخی مددجویان با دریافت تسهیلات ۶ میلیون تومانی اشتغالزایی کردند.

وی با بیان اینکه سال ۹۹ مجموع درآمدهای کمیته امداد بویین میاندشت از محل صندوق صدقات، جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری و اعیاد فطر، غدیر و قربان سه میلیارد تومان بود، افزود: همچنین سال ۹۹ حدود یک میلیارد تومان زکات جمع‌آوری شد.

ذبح ۲۰ گوسفند و توزیع میان مددجویان در عید قربان

رئیس کمیته امداد بویین میاندشت گفت: در عید قربان ۱۴۰۰ نیکوکاران بویین میاندشت ۲۰ گوسفند به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان ذبح شد و گوشت آن را در اختیار کمیته امداد برای توزیع میان خانواده‌های تحت پوشش قرار گرفت.

۶۵۰۰ نفر در بویین میاندشت تحت حمایت کمیته امداد هستند

وی بیان داشت: در شهرستان بویین میاندشت سه هزار و ۲۰۰ خانوار تحت پوشش هستند که در مجموع شش هزار و ۵۰۰ نفر را شامل می‌شوند، از این تعداد خانوار تحت حمایت ۷۰۰ خانوار کارگر فصلی هستند.

صادقی گفت: ۱۸۰ دانش‌آموز و ۴۵ دانشجو در این شهرستان با کمک کمیته امداد مشغول تحصیلی هستند.

۷۰ یتیم بویین میاندشتی حامی دارند

وی با بیان اینکه ۷۰ یتیم و ۲۵۰ خانواده تحت پوشش طرح محسنین علاوه بر دریافت مستمری از سوی حامیان حمایت مالی می‌شوند، بیان داشت: ماهانه به ۷۰ بیمار مبتلا به بیماری‌های خاص هزینه درمان پرداخت می‌شود، همچنین ماهانه برای ۲۰۰ کودک که دچار سو تغذیه هستند برای هر یک مبلغ ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: لازمز است خیران و نیکوکاران بویین میاندشت، کمیته امداد این شهرستان را در کمک به محرومان و نیازمندان یاری رسانند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.