stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384681
  • 07 مرداد 1400 - 20:35
0

ربیعی: با تمام جدیت و توان خود در بازی با ذوب‌آهن حاضر می‌شویم

ربیعی: با تمام جدیت و توان خود در بازی با ذوب‌آهن حاضر می‌شویم
اصفهان_ سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با تمام جدیت و توان خود در بازی با ذوب‌آهن حاضر می‌شویم.
قلم | qalamna.ir :

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال، با تبریک عید سعید غدیرخم اظهار داشت: آخرین بازی فصل را پیش رو داریم. فصل طولانی را پشت سر گذاشتیم و تمام تیم‌ها خسته شده‌اند اما کاری به رتبه حریف و شرایط بازی‌ها نداریم و تلاش می‌کنیم برای آبروی خود به میدان برویم و رتبه بهتری در جدول کسب کنیم.

وی افزود: قطعاً کادرفنی و بازیکنان تمام تلاش خود را انجام خواهند داد تا آن چیزی که عدالت و حق است طبق خواست خداوند اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و پزشکان تیم به طور جدی در تلاش هستند تا بازیکنان مصدوم تیم که تعدادشان هم کم نیست را تا فردا به ترکیب تیم برسانند و قرار است پزشکان تیم تا ساعت ۱۴ فردا جواب قطعی را به دست من برسانند.

ربیعی درباره اینکه آیا مس با تمام توان خود برابر ذوب‌آهن حاضر می‌شود یا خیر گفت: به نظر من این بازی هیچ تفاوتی با بازی هفته گذشته ما ندارد. هرچند وضعیت ما در جدول وضعیت باثباتی است اما دیدار فردا از نظر کیفیت و انگیزه تفاوتی با دیدار هفته گذشته ندارد. تیم مدیریتی باشگاه نیز تلاش کرده است تمام موازین مانند بازی‌های گذشته رعایت شود و پاداش ویژه‌ای نیز برای این بازی در نظر گرفته شده است. این موارد در تیم ما کاملاً کنترل شده است و با تمام جدیت و توان خود در بازی با ذوب‌آهن حاضر می‌شویم.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.