stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384607
  • 06 مرداد 1400 - 22:09
4

مشترکین خانگی در اهواز بدون قطع برق

مشترکین خانگی در اهواز بدون قطع برق
خوزستان - خاموشی‌های با برنامه مشترکین خانگی تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق اهواز به صفر رسید.
قلم | qalamna.ir :

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: همزمان با پایش لحظه‌ای و ۲۴ ساعته برق ادارات و سازمان‌های پرمصرف و نیز کاهش مصرف برق در کلانشهر اهواز، خاموشی‌های با برنامه مشترکین خانگی تحت پوشش این شرکت به صفر رسید.

مهرداد فارسی مدان با اشاره به دومین طرح فراگیر کاهش۵۰ درصدی مصرف برق ادارات که با مشارکت بسیج این شرکت در مرکز پایش انرژی برق اهواز اجرا شد، اظهار داشت: در این طرح دستگاه‌های اداری که الگوی مصرف را رعایت نکرده اند به ۶۴ دستگاه کاهش یافتند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش بیش از انتظار شدت گرما و رشد مصرف برق، با همکاری بسیج این شرکت و پایش لحظه‌ای و ۲۴ ساعته برق ادارات و سازمان ها، با دستگاه‌های متخلف که به هشدار عبور از سقف مصرف توجه نکرده بودند برخورد قانونی صورت گرفت.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: با توجه به تغییرات اقلیمی پیش آمده و پایداری بیش از پنج ساعته پیک دما طی روز‌های اخیر، انتظار داریم مردم با کمک به مدیریت مصرف انرژی ما را در ارائه خدمات مطلوب و حفظ پایداری شبکه برق یاری دهند.

وی با اشاره به راهکار‌های پیشنهادی برای مدیریت مصرف انرژی افزود: تنظیم دمای کولربه ۲۵ تا ۲۶ درجه، عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعات پیک بار، استفاده حداکثری از نور طبیعی در منزل و محل کار، اطمینان از خاموشی وسایل الکترونیکی پس از خروج از ادارات، سرویس به موقع وسایل سرمایشی، نصب سایه بان روی کندانسور‌ها و استفاده از پنجره‌های ۲ جداره استاندارد از جمله مهمترین مواردی است که با رعایت آن بخش قابل توجهی از مصارف غیرضروری برق کاهش می‌یابد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز افزود: طبق مصوبه اعلام شده از سوی استانداری خوزستان مبنی بر ضرورت کاهش مصرف برق ادارات به میزان ۵۰ درصد در تایم اداری و مصرف ۱۰ درصدی پس از پایان کار، این مصوبات بصورت ویژه درحال پیگیری است.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرگزاری صداوسیما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.