stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384575
  • 06 مرداد 1400 - 16:24
0

بلاتکلیفی واکسیناسیون خبرنگاران و رانندگان همدانی

بلاتکلیفی واکسیناسیون خبرنگاران و رانندگان همدانی
پیرو انتشار اخباری مبنی بر واکسیناسیون خبرنگاران و رانندگان همزمان با عید غدیر متولیان پیگیری امور این دو قشر از انجام این طرح اظهار بی اطلاعی کردند.
قلم | qalamna.ir :
قلم از همدان، مدیر عامل شرکت  اتوبوسرانی همدان واکسیناسیون رانندگان را  ضروری خواند و گفت: رانندگان به علت شرایط شغلی که در مواجهه مستقیم با مردم هستند، واکسیناسیون آن‌ها باید در اولویت قرار گیرد اما تا کنون هیچ یک از رانندگان واکسینه نشده اند.

بابک اسدی در این خصوص افزود: مجموعه  اتوبوسرانی روزانه حداقل یک میلیون نفر را جابه جا می‌کند بنابراین این قشر باید در اولویت‌ دریافت واکسیناسیون قرار گیرند.

وی ادامه داد: بارها به مقام‌های مسئول نامه نگاری انجام شده همچنین به صورت کتبی و شفاهی درخواست خود را به آنها ابلاغ کرده‌ایم اما متأسفانه از سوی مسئولان هیچگونه توجهی نشده است و ترتیب اثری در این خصوص انجام نشده است.

مدیر عامل شرکت  اتوبوسرانی همدان از ابتلای چندین نفر راننده اتوبوس به ویروس کرونا خبر داد و گفت: به دلیل بی تدبیری مسئولان مربوط چندین نفر از رانندگان به ویروس کرونا مبتلا شده و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفتند.

اسدی با تأکید براینکه پروتکل‌های بهداشتی اعمال شده به اتوبوسرانی از سوی ستاد مقابله با کرونا به صورت کامل رعایت شده است، خاطر نشان کرد: تمام پروتکل‌های اعمال شده به صورت کامل رعایت شده و ما کاور محصور کننده راننده برای تمام اتوبوس‌ها نصب کرده همچنین به صورت روزانه اتوبوس‌ها را ضد عفونی می‌کنیم.

وی در این راستا، گفت: از مسئولان مربوطه انتظار داریم هرچه سریع تر واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی را در دستور کار خود قرار دهند.

هیچ اطلاعی از واکسیناسیون خبرنگاران نداریم

در ادامه، مدیرعامل خانه مطبوعات همدان نیز گفت:  ۲۳ هزار نفر خبرنگار و اعضای خانه مطبوعات استان‌ها برای واکسیناسیون ثبت نام کرده اند.

محمدرضا خوش گفتار اظهار کرد: تمامی موارد به صورت کلی اعلام شده و ما هیچ اطلاعی از واکسیناسیون خبرنگاران همدانی نداریم.

وی اضافه کرد: هیچ گونه ابلاغ و نامه از معاونت بهداشتی وزارت بهداشت دریافت نشده و منتظر ابلاغ از سوی وزارت بهداشت هستیم.

این در حالیست که برخی استان‌ها زمان واکسیناسیون خبرنگاران را اعلام کرده و خبرنگاران سایر استان‌ها واکسیناسیون را به زودی آغاز می‌کنند، اما خانه مطبوعات همدان منتظر دریافت نامه از سوی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.