stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384566
  • 06 مرداد 1400 - 10:42
0

مغانلو به پرتغال می‌رود/ بازیکن پرسپولیس در تور سپاهان/مذاکرات جدی تیم اصفهانیِ «پول‌دار»!

مغانلو به پرتغال می‌رود/ بازیکن پرسپولیس در تور سپاهان/مذاکرات جدی تیم اصفهانیِ «پول‌دار»!
اصفهان_ مهاجم قرضی تیم فوتبال پرسپولیس که در پایان لیگ بیستم قراردادش با این تیم تمام می شود مورد توجه رقیب اصلی سرخ ها برای قهرمانی قرار گرفته و مذاکرات آنها کاملا جدی شده است.
قلم | qalamna.ir :

شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار با پیکان تهران به پرتغال می‌رود. او که در نقل و انتقالات زمستانی با قراردادی قرضی برای نیم فصل از سانتاکلارا پرتغال به پرسپولیس آمده بود دو فصل دیگر با باشگاه پرتغالی قرارداد دارد و باید برای این تیم بازی کند.

همین امر باعث شد تا تیم‌های خواهان مغانلو وارد مذاکره با سانتاکلارا شوند تا او را جذب کنند. باشگاه پرسپولیس نیز با درخواست یحیی گل محمدی اقدام به نامه نگاری با طرف پرتغالی خود کرد که طی آن متوجه پیشنهاد یک باشگاه ایرانی دیگر به مغانلو شد.

سانتاکلارا در نامه رسمی خود به باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام اینکه اولویت خود و مغانلو ماندن در پرسپولیس است خبر از آمادگی یک باشگاه ایرانی برای پرداخت مبلغ رضایت ۵۰۰ هزار دلار و باشگاهی قطری با ۶۰۰ هزار دلار داده است.

با این حال باشگاه پرسپولیس بدون توجه به این نامه اقدام جدید برای حفظ دائم مهاجم مورد علاقه یحیی نکرد تا سپاهان پیگیری خود را برای جذب مغانلو ادامه دهد.

از قرار معلوم مذاکرات سانتاکلارا با سپاهان وارد مراحل جدی شده است و این باشگاه نیز در حال بررسی پیشنهاد محمدرضا ساکت مدیرعامل زردپوشان مبنی بر جذب مغانلو و فروش یکی از بازیکنان تأثیرگذار خود نظیر محمد محبی است.

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان که اعتقادی به کیروش استنلی ندارد می‌خواهد مغانلو را جایگزین این بازیکن برزیلی کند.

سانتاکلارا برای پاسخ نهایی به سپاهان قصد دارد با مغانلو نیز وارد مذاکره شود تا نظر او را درباره انتقال از پایتخت ایران به اصفهان جویا شود.

مغانلو آخرین بازی خود را جمعه مقابل پیکان برگزار می‌کند و پس از آن به پرتغال می‌رود تا تکلیف فصل آینده فوتبالی خود را روشن کند.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.