stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384551
  • 06 مرداد 1400 - 12:04
0
در استان مرکزی صورت گرفت؛

برگزاری رزمایش  سراسری رصد و پایش  بار مصرفی برق ادارات در استان مرکزی

برگزاری رزمایش  سراسری رصد و پایش  بار مصرفی برق ادارات در استان مرکزی
مرکزی_ همزمان با سراسر کشور ، رزمایش  سراسری رصد و پایش بار مصرفی برق ادارات ،مساجد و اصناف وجلب مشارکت مشترکین خانگی وبکارگیری مولدهای اضطراری در نقاط حساس  با حضور نیروهای بسیج و سپاه در  استان مرکزی برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

مشاور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی  با بیان اینکه این مانور برای تمامی دستگاه های اجرایی استان با هدف کنترل مصرف ساختمان های اداری تا حد ۵۰درصدمصارف دوره مشابه سال قبل در ساعت فعالیت و استفاده از مولدهای دیزلی برای حفظ تاب آوری ادارات برگزار شد، افزود: لازم است دستگاه های اجرایی در ایام اوج بار پیش رو، ضمن کاهش و کنترل بار مصرفی در ساعات اداری تا حد ۵۰درصد نسبت به مدت مشابه و کنترل بار در سطح ۱۰درصد برای ساعات غیر اداری جهت تامین نیازهای اولیه و ضروری نیز اقدام کنند.

حسن کیوانپور با بیان اینکه در این مانور۳۵  اکیپ سنجش میزان همکاری دستگاه های دولتی باهمکاری نیروهای بسیج و سپاه  در ۱۲شهرستان استان درکاهش بار مصرف برق از طریق به کارگیری مولدهای خود تامین و سایر راهکارهای تعیین شده در ساعات اوج بار بازرسی و نظارت می کنند، افزود: همچنین میزان مصرف برق ادارات از طریق کنترل داده های لحظه ای جمع آوری شده توسط کنتورهای هوشمند، مورد بررسی قرار خواهندگرفت.

وی با اشاره به اینکه در این مانور مصرف برق مساجد واصناف نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت، گفت: این مانور  همچنین به منظور سنجش میزان همکاری مشترکان اداری و دستگاه های دولتی درکاهش بار مصرف برق از طریق به کارگیری مولدهای خود تامین و سایر راهکارهای تعیین شده در ساعات اوج بار و از طریق بررسی داده های لحظه ای جمع آوری شده توسط کنتورهای هوشمند، اجرا شده است .

وی تصریح کرد: در مرکز کنترل و دیسپاچینگ شبکه توزیع برق و مرکز پایش هوشمند اندازه گیری و مدیریت انرژی توزیع برق استان، میزان مصرف برق ۶۵درصد مشترکین به  صورت لحظه ای و برخط، مورد بررسی و چگونگی کنترل بار مصرف و میزان پایداری شبکه نیز مورد ارزیابی میدانی قرار می گیرد.

مشاور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خاموش کردن چراغ های اضافی، کاهش مصرف سیستم سرمایشی، حذف وسایل برقی غیرضروری و به مدار آوردن دیزل ژانراتورها در ساعت اوج بار را از جمله راهکارهای کاهش مصرف برق عنوان کرد.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.