stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 384523
  • 06 مرداد 1400 - 0:55
0
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان خبر داد:

اختصاص بیش از ۸ میلیاردتومان برای احداث و بازسازی واحدهای مسکونی مددجویان زلزله پادنا

اختصاص بیش از ۸ میلیاردتومان برای احداث و بازسازی واحدهای مسکونی مددجویان زلزله پادنا
اصفهان_ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان با اشاره به اقدامات عمرانی برای ۵۴ واحد مسکونی مددجویان آسیب دیده از زلزله پادنا، گفت: ۸ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث و بازسازی ۵۴ واحد مسکونی آنها اختصاص یافت.
قلم | qalamna.ir :

کریم زارع در جمع خبرنگاران با بیان گزارشی از وضعیت مددجویان آسیب دیده در زلزله پادنا، اظهار داشت: بهمن ماه سال گذشته زلزله ۶/۵ ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین در حوالی سی سخت در مرز استان‌های اصفهان و کهکیلویه و بویر احمد اتفاق افتاد.

وی افزود:  ۵۴ واحد مسکونی نیازمندان تحت حمایت در پادنای اصفهان در این زلزله تخریب شد که از این تعداد ۴۴ مورد  به طور کامل تخریب و ۱۰ مورد نیاز به بازسازی پیدا کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان خدمات ستاد بحران این نهاد و مساعدت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اعتبارات در دسترس، اولویت این ستاد کمک به احداث مسکن مددجویان حادثه دیده از زلزله اخیر است و مطابق با این اولویت‌ها و همکاری بنیاد مسکن برای احداث هر واحد مسکونی۸۰ میلیون تومان بصورت بلاعوض و ۱۱۰ میلیون تومان نیز تسهیلات پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: مبلغ ۱۰ میلیون تومان کمک نقدی بلاعوض و ۱۵ میلیون تومان تسهیلات برای بازسازی واحدهای مسکونی به خسارت دیدگان اهدا خواهد شد.

زارع با اشاره به روند پیشرفت ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی، اظهار داشت: همه تلاش خود را برای اتمام پروژه طبق برنامه زمان‌بندی شده و حداکثر تا پایان سال به کار خواهیم برد و درحال حاضر کمک‌های نقدی بلاعوض برای احداث ۲۷ باب مسکن مددجویان پادنا پرداخت شده و مابقی نیز در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.