stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384485
  • 05 مرداد 1400 - 18:18
1
معاون بازرسی سازمان صمت فارس:

۹ مرداد آخرین مهلت طرح رجیستری تبلت‌ها

۹ مرداد آخرین مهلت طرح رجیستری تبلت‌ها
فارس_ آخرین مهلت اجرای طرح رجیستری تبلت با برند‌های تجاری ۹ مرداد تعیین شده است.
قلم | qalamna.ir :

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از آخرین مهلت در ۲ مرداد ماه امسال ( تبلت با برند لنوو) و ۹ مرداد ماه برای سایر برند‌های تجاری در اجرای طرح رجیستری تبلت خبر داد و گفت: مردم هرچه سریع‌تر دستگاه‌های خود را فعال کنند.

مهدی حسنی افزود: ضروری است شهروندان پیش از اجرای طرح رجیستری موبایل واره‌ها، تبلت‌های از پیش خریداری شده خود را به وسیله سیمکارت استفاده کنند؛ چرا که تنها در این صورت تبلت آن‌ها فعال شده و رجیستر می‌شود.
حسنی بیان کرد: مردم هرچه سریع‌تر دستگاه‌های خود را فعال کنند و درخواست داشت تا خانواده‌هایی که دانش آموز یا دانشجو دارند و در ارتباط آموزشی هستند حتی فنی و حرفه‌ای و اساتید محترم اگر دستگاه تبلت دارند آنرا با کد‌های دستوری#۶* تا قبل از ۲ مرداد ارسال کنند و پیام ارسال و دریافت داشته باشند تا از سلامت دستگاه اطمینان حاصل کنند.
او اظهار کرد: فاز دوم طرح رجیستری از ۱۲ تیرماه با رجیستر شدن ساعت‌های هوشمند دارای سیمکارت آغاز شد که تبلت‌ها از ابتدای مرداد ماه مشمول طرح رجیستری می‌شوند و پس از ۲ مرداد کد دستوری #۷۷۷* را به سامانه همتا ارسال کنند.
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، تصریح کرد: پس از زمان‌های تعیین شده؛ مردم باید دقت نمایند که در هنگام خرید دستگاه‌های دارای سیمکارت مانند تبلت و ساعت هوشمند؛ حتماً استعلام اصالت دستگاه را با ارسال IMEI به کد دستوری #۷۷۷* دریافت کنند.
گفتنی است که رجیستری ساعت‌های هوشمند از ۱۲ تیرماه و تجهیزاتی مانند بارکد اسکنر، مبدل تلفن ثابت به سیار و PDA از ۱۹ تیرماه امسال آغاز شده بود و از ۲ و ۹ مرداد ماه نیز رجیستری تبلت‌ها آغاز خواهد شد.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.