stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384477
  • 05 مرداد 1400 - 17:28
5

توزیع ۵۰ تن مرغ منجمد در شهر اهواز

توزیع ۵۰ تن مرغ منجمد در شهر اهواز
خوزستان - قراراست به مدت دو روز در ۲۵ نقطه از شهر اهواز ۵۰ تن مرغ منجمد به قیمت ۱۹ هزار و نهصد تومان توزیع می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ اهواز گفت: هر کیلوگرم مرغ بین ۳۶ تا ۳۷ هزار تومان به دست فروشندگان می‌رسد که این افزایش قیمت به دلیل کمبود جوجه یک‌روزه و کاهش میزان تولید مرغ در بازار است.

سیداصغر حسینی‌بهارانچی افزود: با توجه به شرایط به وجود آمده در بازار مرغ، به آینده این بازار خوشبین نیستم و تقریبا وضعیت آینده بازار مرغ نامعلوم است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ اهواز ادامه داد: با توجه به وضعیت موجود در بازار مرغ، بعید است که قیمت مرغ در آینده کاهش یابد.

وی با اشاره به قیمت مصرف‌کننده مرغ خاطر نشان کرد: فروشندگانی که با وجدان هستند مرغ را به قیمت ۳۷ تا ۳۸ هزار تومان و فروشندگانی که وجدان کمتری دارند مرغ را به قیمت ۳۹ هزار تومان و یا بیشتر در بازار می‌فروشند.

وی با اشاره به تاثیر توزیع مرغ منجمد در بازار افزود: اگر مرغ منجمد به طور مداوم در بازار توزیع شود می‌تواند روی قیمت مرغ کشتار روز تاثیرگذار باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ اهواز با اشاره به قیمت مرغ منجمد در بازار افزود: هر کیلوگرم مرغ منجمد دولتی در بازار، ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان است و قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد آزاد به طور متوسط بیش از ۳۲ هزار تومان است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرگزاری صداوسیما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.