stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384474
  • 05 مرداد 1400 - 16:37
5
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز توضیح داد

دلیل گران بودن میوه در بازار/ دلالان بدون دغدغه می تازند

دلیل گران بودن میوه در بازار/ دلالان بدون دغدغه می تازند
خوزستان - رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز دلیل گران بودن میوه در بازار را دلال‌ها عنوان کرد
قلم | qalamna.ir :

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز دلیل گران بودن میوه در بازار را دلال‌ها عنوان کرد و گفت: گرانی میوه فقط مختص به اهواز نیست و به صورت سراسری است.

عبدالرضا جمالی‌پور  در خصوص بالا بودن قیمت میوه در اهواز اظهار کرد: دلیل گران بودن میوه در بازار، دلال‌ها هستند؛ در بازار میوه سراسر کشور دلال‌هایی کلان وجود دارد که اجازه کاهش قیمت میوه را نمی‌دهند.

وی افزود: گرانی میوه فقط مختص به اهواز نیست و به صورت سراسری است اما کیفیت میوه‌هایی که به عنوان درجه یک وارد اهواز می‌شوند کمتر است و در واقع میوه درجه دو و سه را به عنوان درجه یک می‌فروشند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: زمانی که میزان موجودی یک نوع میوه در بازار کاهش می‌یابد، نشان دهنده این است که دلال‌ها میوه‌های خود را دپو می‌کنند و با کاهش و یا عدم عرضه میوه در بازار، قیمت را کنترل می‌کنند.

جمالی‌پور افزود: میوه‌های تابستانی در بازار تا روزهای آتی به اتمام می‌رسند و تا مدتی در سردخانه‌ها نگهداری می‌شوند تا نیاز بازار تامین شود.

وی با اشاره به قیمت میوه در میدان تره‌بار اهواز بیان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم شلیل در میدان تره‌بار اهواز ۳۰ هزار تومان، هر کیلوگرم آلوزرد ۲۸ هزار تومان، هر کیلوگرم گیلاس تک دانه ۵۰ هزار تومان، هر کیلوگرم خربزه مشهدی ۱۰ هزار تومان و هر کیلوگرم انگور یاقوتی ۲۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: قیمت‌های اعلام شده صرفا برای میوه‌های ممتاز هستند و میوه‌های درجه یک و دو، قیمت کمتری دارند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.