stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384445
  • 05 مرداد 1400 - 11:25
1

صعودتیم میکس‌تپانچه ایران به نیمه نهایی المپیک

قلم | qalamna.ir :
گروه ورزشی: جواد فروغی و هانیه رستمیان با قرارگیری در رده هشتم به مرحله نیمه نهایی میکس تپانچه بادی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ راه یافتند. ایسنا در چهارمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو ماده میکس تپانچه بادی ۱۰ متر از ساعت ۴:۳۰ (به وقت ایران) با حضور ۲۵ تیم از کشورهای مختلف آغاز شد. تیم ایران با ترکیب جواد فروغی و هانیه رستمیان در خط آتش مرحله مقدماتی قرار گرفت که در پایان این مرحله با رکورد ۵۷۵.۱۸ و قرار گیری در رده هشتم به نیمه نهایی راه یافت.
 

مسابقه نیمه نهایی این ماده تا ساعتی دیگر انجام می‌شود که تیم ایران باید با کشورهای هند، اوکراین، کمیته المپیک روسیه، چین، استرالیا و صربستان مسابقه دهد.پس از برگزاری مسابقه نیمه نهایی، دو تیم فینالیست برای کسب مدال طلا و دو تیم رده‌بندی برای رسیدن به مدال برنز مشخص می‌شوند.

پیش از این جواد فروغی در تپانچه بادی ۱۰ متر صاحب مدال طلا شد. او توانست اولین مدال المپیک تاریخ تیراندازی ایران و اولین مدال کاروان ایران در توکیو را کسب کند.هانیه رستمیان نیز پیش از این در تپانچه بادی زنان تنها با یک اختلاف در رده دهم ایستاد و شانس حضور در فینال را از دست داد.

نجمه خدمتی ، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم‌زاده،  مهیار صداقت، جواد فروغی و هانیه رستمیان اسامی تیراندازان ایرانی حاضر در المپیک توکیو است. فاطمه کرم زاده و آرمینا صادقیان در تفنگ بادی این مسابقات در رده ۲۳ و ۳۰ ایستادند. مهیار صداقت نیز تنها با یک دهم اختلاف در تفنگ بادی مردان نهم شد.مسابقات تیراندازی المپیک توکیو از شنبه دوم مرداد آغاز شده و تا یازدهم مرداد ادامه دارد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.