stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384442
  • 05 مرداد 1400 - 11:23
0

امروز آخرین مهلت دریافت کارت آزمون ارشد

قلم | qalamna.ir :
گروه جامعه: مهلت دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰، امروز سه شنبه پنجم مرداد ماه پایان می‌یابد.  آزمون کارشناسی ارشد در نوبت صبح روزهای چهارشنبه ۶ مرداد، پنجشنبه ۷ مرداد و جمعه ۸ مردادماه جاری و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. 
 

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون متقاضیان از روز گذشته یکشنبه سوم مرداد بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت داوطلبان تا آخر وقت امروز سه شنبه پنجم مرداد فرصت دارند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.متقاضیان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای(نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی(شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

آن دسته از متقاضیانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم(رشته‌ شناور) نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از درگاه سازمان سنجش آموزش کشور پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند. زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح روز چهارشنبه ۶ مرداد تعیین شده است.

چنانچه‌ زبان‌ خارجی‌ مندرج‌ در کارت‌ شرکت در آزمون، با زبان‌ خارجی انتخابی داوطلبان که در ثبت‌نام‌ اینترنتی انجام شده  مغایرت‌ دارد، یا در رابطه با معلولیت (نابینا، کم بینا، ناشنوا، کم شنوا و معلول جسمی حرکتی) اختلافی مشاهده شود، ضروری است تا آخر وقت امروز سه شنبه ۵ مرداد به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه شود.

محل برگزاری آزمون برای ۸ کدرشته امتحانی شامل کدرشته‌های امتحانی ۱۱۴۹‌،‌۱۱۴۷، ۱۱۵۰‌، ۱۱۵۴، ۱۱۵۵، ۱۱۵۷ ،۱۱۵۸ و ۱۱۵۹ که ثبت‌نام آنها توسط دستگاه‌های اجرایی ذی ربط و با هماهنگی این سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران خواهد بود و از طریق اطلاعیه‌ای که هریک از ارگان‌های ذی ربط صادر می‌کند آزمون این کدرشته‌ها در تاریخ‌های پیش‌بینی شده برگزار خواهد شد. برای این دسته از متقاضیان کارت شرکت ‌در ‌آزمون از طریق درگاه سازمان صادر نشده است.

معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون متقاضیان، براساس اطلاعات ثبت‌نام که توسط خود فرد انجام شده، درج شده است، لذا لازم است معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون خود را با توجه به تبصره‌ها بررسی و در صورت مشاهده مغایرت به قسمت ویرایش اطلاعات در درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نمایید. در غیر این صورت مسئولیت هرگونه تبعات بعدی به عهده شخص متقاضی بوده و هیچ گونه عذری در این مورد پذیرفته نمی‌باشد.

در صورتی که‌ در رابطه‌ با سایر مندرجات‌ کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی  و با توجه‌ به‌ ثبت‌نام انجام شده، اشکالی مشاهده‌ می شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۸ مرداد منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات کارت در درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و موارد مربوط را اصلاح شود. متقاضیان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی باشند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته در این خصوص طبق اعلام این سازمان اقدام کنند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.