stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384409
  • 05 مرداد 1400 - 9:55
1

قهرمانی دقیقه آخر، هیجان بیشتری دارد

قلم | qalamna.ir :
گروه ورزشی: بعد از گذشت ۱۴ سال بار دیگر رقابت تنگاتنگ دو تیم پرسپولیس و سپاهان بر سر کسب عنوان قهرمانی به هفته و روز و ۹۰ دقیقه آخر رسید. سال ۸۶ پرسپولیس تا دقیقه ۹۷ جام قهرمانی را در دستان سپاهانی‌ها می‌دید اما ضربه سر سپهر حیدری در واپسین لحظات سرنوشت قهرمانی لیگ را تغییر داد و این تیم پرسپولیس بود که جام قهرمانی را به هوادارانش تقدیم کرد. حالا باز هم این دو تیم در آخرین ۹۰دقیقه لیگ برتر بر سر جام قهرمانی تلاش می‌کنند و البته این‌بار مقابل یکدیگر بازی نمی‌کنند و حریفان‌شان تیم‌های پیکان و استقلال هستند.

به‌بهانه داغ شدن تنور قهرمانی سراغ مهاجمی که یکی از دو گل پرسپولیس را در بازی ۱۴ سال قبل به‌ثمر رساند و در قهرمانی این تیم نقش زیادی داشت رفتیم و خیلی کوتاه با مدیر جدید آکادمی پرسپولیس درمورد روز پایانی رقابت‌های لیگ به صحبت نشستیم. گفت‌وگو با محسن خلیلی را بخوانید.

باز هم تکلیف قهرمانی لیگ به روز آخر رسید.
بله، شاهد بازی‌های خوبی در این هفته لیگ بودیم و حالا باید تا روز پایانی مسابقات صبر کنیم تا چهره قهرمان مشخص شود. پرسپولیس مقابل تراکتورسازی نشان داد که فقط به‌دنبال کسب عنوان قهرمانی است و تا لحظه آخر برای هدفش می‌جنگد.

پرسپولیس را مقابل تراکتور چطور دیدید؟
به‌نظرم بسیار هوشمندانه و با برنامه عمل کرد. معمولا در چنین مسابقاتی وقتی یک تیم عقب می‌افتد، کار برایش مشکل‌تر می‌شود. پرسپولیس در نیمه‌اول فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشت اما یک لحظه تمرکز لازم را نداشت تا تراکتور به گل برسد. با همه اینها، این تیم نشان داد که شخصیت قهرمانی دارد و توانست با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنانش سرنوشت بازی را در نیمه‌دوم تغییر دهد. هوش بالای یحیی و اشراف او روی نکات فنی به کمک تیم آمد و با تعویض‌های خوب روند حرکتی پرسپولیس را تغییر داد.

کار در بازی آخر سخت به‌نظر نمی‌رسد؟
هیچ‌بازی برای پرسپولیس آسان نیست. پیکان از کادرفنی بسیار خوبی بهره می‌برد و این تیم هم برای کسب نتیجه به‌مصاف پرسپولیس می‌آید. معادلات جدول ممکن است با هر نتیجه‌ای تغییرات زیادی کند و برای همین هر دو تیم با انگیزه زیاد به‌مصاف هم می‌روند. به‌نظرم هر تیمی که تمرکز بالایی داشته باشد می‌تواند برنده این بازی باشد.

باز هم رقابت بر سر قهرمانی بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان به‌وجود آمده و دفعه قبل این پرسپولیس بود که به قهرمانی رسید. این‌بار فکر می‌کنی عنوان قهرمانی به کدام تیم می‌رسد؟
البته حالا شرایط کمی متفاوت است و دو تیم قرار نیست با هم بازی کنند اما باز هم رقابت بین این دو تیم داغ است. اما من مطمئنم که پرسپولیس با اقتدار به‌عنوان قهرمانی دست پیدا خواهد کرد. این تیم در فصل جاری واقعا زحمت کشیده و با برنامه‌ریزی و تلاش کادر فنی و مدیریت توانسته خود را در بالای جدول حفظ کند. حالا وقت این است که هواداران پرسپولیس جشن پنجمین قهرمانی را برپا کنند. حیف که این فصل هواداران تیم حضور نداشتند و این بدترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس و البته خود هواداران بود. قهرمانی با حضور هواداران شیرینی دیگری داشت.

قهرمانی زودهنگام را ترجیح می‌دهید یا قهرمانی در لحظات آخر؟
طبیعی است که قهرمانی زودهنگام خیال آدم را زودتر راحت می‌کند اما باید بپذیریم قهرمانی در لحظات آخر جذاب‌تر است. هیجان به اوج خودش می‌رسد و فوتبال هم جذاب‌تر می‌شود. هیچ‌کس برد پرسپولیس مقابل سپاهان را که در دقیقه ۹۷ به‌دست آمد، فراموش نکرده است؛ چون هیجان آن بازی بسیار زیاد بود. این‌بار هم هیجان زیاد است و همه منتظریم نتیجه بازی آخر مشخص شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.