stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384403
  • 05 مرداد 1400 - 9:51
2

گواهینامه موتورسیکلت به بانوان داده نمی‌شود

قلم | qalamna.ir :
گروه جامعه: رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: بانوان برابر قانون مجاز به گرفتن گواهینامه موتور سیکلت نیستند.سرهنگ محمدرضا محمدی با بیان اینکه بانوان برابر قانون مجاز به دریافت گواهینامه موتور سیکلت نیستند، اظهار کرد: هر وسیله نقلیه گواهینامه مخصوص دارد و افراد فاقد گواهینامه رانندگی نیز صلاحیت رانندگی با هیچ نوع وسیله نقلیه ای را ندارند.

وی با اشاره به اینکه هر کسی گواهینامه مجاز رانندگی با موتورسیکلت داشته باشد می‌تواند با موتورسیکلت رانندگی کند، افزود: بانوان برابر قانون مجاز به گرفتن گواهینامه موتور سیکلت نیستند و در تبصره ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی عنوان شده است: صدور گواهینامه رانندگی موتورسیکلت برای مردان به عهده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس پلیس راهور استان خاطرنشان کرد: اگر قرار بود بانوان هم گواهینامه رانندگی موتورسیکلت داشته باشند، واژه مردان در این تبصره تاکید نمی‌شد و برای مردان و زنان عنوان می‌شد. به نقل از پلیس راهور استان اصفهان، سرهنگ محمدی تاکید کرد: بانوان مجاز به دریافت گواهینامه موتورسیکلت نیستند و در نتیجه افراد فاقد گواهینامه مجاز به رانندگی نیستند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.