stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384395
  • 05 مرداد 1400 - 9:27
2

افزون بر ۲۰۵ کیلوگرم ماده مخدر حشیش در کاشان کشف شد

افزون بر ۲۰۵ کیلوگرم ماده مخدر حشیش در کاشان کشف شد

کاشان – – فرمانده انتظامی کاشان گفت: باند قاچاقچیان مواد افیونی در پوشش خانوادگی منهدم و افزون بر ۲۰۵ کیلوگرم حشیش از آنان در این شهرستان کشف شد.

قلم | qalamna.ir :

سرهنگ حسین بساطی روز سه‌شنبه با اشاره به دستگیری سه زن و سه مرد در این عملیات افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در پی اخبار واصله مبنی بر حضور قاچاقچیان غیربومی مواد مخدر در منزلی در این شهر، مراتب را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام یک‌سری اقدام‌های فنی و پلیسی مخفیگاه متهمان را شناسایی و طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و در یک عملیات پلیسی، متهمان را دستگیر کردند.  

فرمانده انتظامی کاشان اظهار داشت: قاچاقچیان در پوشش خانوادگی با استفاده از سه دستگاه خودرو سواری، پس از تهیه مواد افیونی از استان‌های شرقی کشور، برای استراحت وارد شهر کاشان شده بودند و پس از اجاره منزلی به مدت یک روز، قصد داشتند مواد مخدر را در یکی از استان‌های مرکزی کشور توزیع کنند. 

وی با اشاره به اینکه متهمان به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند، از خانواده‌ها خواست با نظارت بیشتر بر فرزندان خود، نسبت به رفت‌وآمد و شناخت همسالان و دوستان آنان حساسیت ویژه‌ای داشته باشند و هر گونه اخبار مرتبط با مواد مخدر را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت استان اصفهان است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.