stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384394
  • 05 مرداد 1400 - 9:12
1

چگونه بازی‌‎های المپیک را به صورت ویژه در گوشی‎‌های هواوی دنبال کنیم؟

قلم | qalamna.ir :
گروه علم و فناوری: بزرگترین رویداد ورزشی دنیا در حال حاضر در ژاپن در جریان است. المپیک رویدادی ویژه است که  افراد مختلف همواره علاقهمند به دنبال کردن نتایج مسابقات، عملکرد ورزشکاران و جدول مدالهای آن هستند. اگر شما از دارندگان گوشیهای هواوی هستید، میتوانید با یک ویژگی اختصاصی که از قبل در گوشی هوشمندتان قرار گرفته، المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به صورت ویژه دنبال کنید.
 
هر چهار سال یک بار ورزشکارانی از سراسر دنیا در کنار هم جمع شده و در رویدادی ویژه به نام المپیک شرکت می‎کنند. البته همان‌طور که می‎دانید، به دلیل گسترش ویروس کرونا در سراسر دنیا، این رویداد به جای برگزاری در سال ۲۰۲۰، با یک سال تأخیر در سال جاری در حال برگزاری است.
 اگر شما هم از جمله کاربرانی هستید که قصد دارند با رویداد المپیک همراه شده و از اخبار و اطلاعات آن به صورت لحظه‎ای باخبر شوند، می‎توانید در گوشی‎های هواوی یک راهکار بسیار ساده و البته کاربردی را دنبال کنید.
هواوی برای این منظور قابلیتی ویژه برای دنبال کردن بازی‌های المپیک توکیو در موتور جستجوی هوشمند Petal Search قرار داده است که در حال حاضر برای ۵۰ زبان و در بیش از ۱۷۰ کشور و منطقه، در دسترس کاربران قرار می‎گیرد. اپلیکیشن Petal Search از طریق فروشگاه AppGallery هواوی و سایر فروشگاه‌های نرم‌افزاری برای دانلود در دسترس است.

با استفاده از این موتور جستجو می‎توانید از جدیدترین اخبار و بروزرسانی‎های این رویداد در صفحه خانگی Petal Search یا تب Petal Go مطلع شوید. در این نرم‌افزار می‎توانید به جستجو درباره رویدادی ویژه، ورزشکار مورد نظر یا تیم مورد علاقه خود بپردازید.
نحوه دسترسی به این اطلاعات در پتال سرچ، با لمس کردن میانبر Olympics در صفحه خانگی یا تب مربوط به آن امکان‌پذیر است. در این صفحه اطلاعات زیر نمایش داده می‎شوند:

  • مسابقات: برای هر روز می‎توانید برنامه برگزاری رقابت‎ها یا رویدادها را مشاهده کنید.
    جدول مدال‎ها: برای نمایش ریز دریافت مدال توسط تیم‌‎ها و رشته‎ها
    مطالب توصیه شده و کاربردی: نکات جالب توجه یا ویدئوها و اخبارهای پیشنهادی
    اخبار و ترندهای داغ مسابقات: اخبار و نکات خاص و حواشی بازی‎ها

برای مثال می‎توانید در بخش جستجو مشاهده کنید که تیم ایران چه مدال‎هایی کسب کرده یا زمان برگزاری رقابت‎های تیم والیبال ایران و نتایج آن را رصد کنید. حتی هواوی امکانی را فراهم کرده تا حقایق و تاریخچه‎ی بسیاری از رویدادهای ویژه المپیک را بتوانید دنبال کنید.
 
در پایان باید گفت با مراجعه به اپلیکیشن پتال سرچ در گوشی‌های هواوی، هیچ مسابقه، خبر یا اتفاق جالبی از المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست نخواهید داد.
 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.