stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384372
  • 04 مرداد 1400 - 19:33
0

گواردیولا به بارسا حمله می‌کرد و باید کنترل می‌شد

قلم | qalamna.ir :
در زمان ریاست جوزپ ماریا بارتومئو، او کمپانی‌ “I3Ventures” را در نوامبر ۲۰۱۷ به خدمت گرفت تا با استفاده از حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی، جایگاه باشگاه و بخصوص رییس را بهبود ببخشد و شخصیت برخی از اسطوره‌ها و مربیان سابق این تیم تخریب کند.
  

حساب‌های باشگاه بارسلونا نشان می‌دهد که سالانه رقم یک میلیون یورو به این دو شرکت پرداخت شده است و در عوض این شرکت‌ به افرادی چون خوان لاپورتا، پپ گواردیولا و جوردی رورس(مدیر مدیاست)، ژاوی، لئو مسی و کارلس پویول از لحاظ شخصیتی ضربه زده‌اند. اتفاقی که به بارسا گیت معروف شد.
 

 
بارتومئو که قبل از استعفا از سوی پلیس بخاطر  بارسا گیت دستگیر شد، این موضوع را رد کرده بود، اما امروز کارلوس ایبانیز مدیر”I3Ventures” تایید کرد که شرکت او و چند همکار دیگر این طرح رییس سابق بلوگرانا را عملی کرده اند.
ایبانیز که به دلیل اتهام به فساد تحت تعقیب است، در این مورد با EFE، صحبت کرده و گفت مطلقا هر کاری انجام شد تا وجهه برخی‌ تخریب شود. از گزارش در کانال‌ها، صفحات فیس بوک و هر آن اقدامی تا افرادی که به ما نام‌های شان داده شده بود، از لحاظ شخصیتی آسیب ببینند. گواردیولا، رورس و لاپورتا به مسئولان بارسا حمله می کردند و نیاز بود تا این قضیه کنترل شود.
 

 
 این کارها در قرارداد با بارسلونا گنجانده شده بود و باشگاه بابت تمام این کارها هزینه می‌کرد اما وقتی همه چیز فاش شد آن‌ها با ما بر خلاف قوانین مندرج قرارداد فسخ کردند و برخی از هزینه‌ها را نیز نپرداختند که کاملا غیرمنصفانه بود.»
 

گفته می‌شود که جوزپ ماریا بارتومئو رییس سابق، اسکار گرائو مدیر اجرایی سابق، رومن گومز مدیر بخش حقوقی و خائومه ماسفرر، مشاور رییس باشگاه بارسلونا بار دیگر اتهام دست داشتن در ماجرای بارساگیت دستگیر خواهند شد و تحقیقات تازه براساس شواهد و مدارک انجام و پس از آن این افراد به جزای اعمال شان خواهند رسید.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.