stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384352
  • 04 مرداد 1400 - 18:49
1

خواستگاری پر سر و صدا در المپیک توکیو

قلم | qalamna.ir :
ساعتی بعد از اینکه شمشیرباز زن آرژانتینی یعنی ماریا بلن پرز موریس از رقابت‌های المپیک توکیو حذف شد، مربی او دست به یک اقدام جالب و غیرمنتظره زد؛ جایی که او با در دست داشتن نوشته ای از شمشیرباز آرژانتینی خواستگاری کرد. نوشته ای که حاوی این جمله بود: “با من ازدواج می کنی؟ خواهش می کنم.”
 در واقع این دومین تلاش لوکاس گیلرمو ساوکدو، برای راضی کردن پرز موریس به منظور ازدواج با او به شمار می آمد. در واقع ساوکدو به مدت ۱۷ سال مربی شمشیربلز آرژانتینی بوده و پیش از این در سال ۲۰۱۰ نیز از موریس درخواست ازدواج کرده بود اما در آن زمان با پاسخ منفی وی روبرو شد.
 ماجرا از این قرار بود که ساوکدو ناگهان صبح امروز تصمیم به خواستگاری از شاگرد خود گرفت و به این منظور از یکی از حاضران در سالن خواست کرد که به او کاغذ و خودکار بدهند تا این پیشنهاد خود را بنویسد و به موریس نشان دهد.
نکته قابل توجه اینکه اینبار با خواستگاری سال ۲۰۱۰ متفاوت بود چراکه شمشیرباز زن آرژانتینی با درخواست مربی خود برای ازدواج موافقت کرد تا اتفاق جذابی رقم بخورد.
 این زوج به دلیل قوانین کرونایی قادر به این نیستند که بلافاصله دهکده المپیک را ترک کنند اما امیدوار هستند که در اولین فرصت و بعد از بازگشت به بوینس آیرس جشن عروسی خود را برگزار کنند.
گفتنی است رنک ۲۷ جهانی شمشیربازی بعد از شکست با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ برابر آنا مارتون از مجارستان در سالن ماکوهاری مسی خارج از شهرتوکیو به سومین دوره حضور خود در مسابقات المپیک پایان داد. او در واکنش به این باخت و البته خواستگاری مربی خود گفت: “من همه چیز را اکنون فراموش می‌کنم.”
و پس از این جمله مقابل دوربین‌ها پاسخ مثبت را به مربی خود داد تا صحنه زیبایی رقم خورده باشد.
 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.