stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 383606
  • 02 مرداد 1400 - 14:21
0

لیگ برتر ایران پنجمین لیگ ارزشمند آسیا

قلم | qalamna.ir :
 روزنامه الاتحاد امارات به بررسی ارزشمندترین لیگ های آسیایی پرداخته است. این روزنامه در گزارشی نوشته است در نقل و انتقالات تابستانی که هنوز به پایان نرسیده است، لیگ عربستان شاهد معاملات بزرگی بوده است بالا بوده و از اکثر باشگاه ها توانسته اند بازیکنان مهم و بزرگی را جذب کنند.
معاملات امسال منجر به افزایش ارزش بازار لیگ عربستان سعودی تا مراحل بی سابقه ای شد و آن را در ردیف لیگ های بزرگ جهان قرار داد.طبق داده های وب سایت جهانی “ترانسفرمارکت”، لیگ عربستان سعودی از نظر ارزش بازار، در صدر لیگ های قاره آسیا قرار گرفته است. ارزش فعلی لیگ این کشور بیش از ۳۳۰ میلیون یورو است و به طور متوسط ۲۱ میلیون یورو ارزش بازاریابی برای هر باشگاه و ۶۶۰،۰۰۰ یورو با ارزش متوسط هر بازیکن شاغل در لیگ این کشور است.
در سال های گذشته، لیگ چین پیش از اینکه ستاره های نامدار خود را از دست بدهد، پیشتاز بود. پس از جذب پائولینیو توسط الاهلی، لیگ عربستان توانست از ژاپنی پیشی بگیرد که ارزش لیگ این کشور ۳۲۳ میلیون یورو است. چین نیز با ۲۵۳ میلیون یورو در رده سوم ایستاده است.پس از حضور برنارد در الشارجه، ارزش لیگ امارات نیز افزایش یافت و به ۱۹۷ میلیون یورو رسید تا آنها در جایگاه چهارم بایستند. کی لیگ کره جنوبی با ۱۵۷، لیگ ستارگان قطر با ۱۲۵ میلیون یورو و لیگ برتر ایران با ۱۰۴ میلیون یورو در رده های بعدی قرار دارند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.