stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 383132
  • 31 تیر 1400 - 14:48
1

نقاط قوت شبکه مجمع خیرین سلامت فارس تقویت شود

نقاط قوت شبکه مجمع خیرین سلامت فارس تقویت شود
فارس_ رئیس هیات امنای شبکه مجمع خیرین سلامت فارس گفت: این مجمع در ادامه فعالیت خود نیازمند حذف نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت است.
قلم | qalamna.ir :

آیت الله سید علی اصغر دستغیب در مجمع عمومی سالیانه شبکه مجمع خیرین سلامت، این شبکه را به عنوان یک الگو، قابل تعمیم و توسعه به همه استان‌های کشور دانست و اظهار کرد: فعالیت‌ها و اقدامات شبکه مجمع خیرین مصداق بارز دستور شریف قرآنی مبنی بر «تعاونوا علی البر و التقوی» است.
وی اظهار کرد: این شبکه نیز مانند سایر مجامع خیرین در مسیر حرکت و فعالیت خود نیازمند اصلاح، بازنگری و تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف است، اما برکات عملکرد یک ساله این شبکه، نشان دهنده اهداف عالی و درستی اصل این حرکت از ابتدای امر است.
رئیس هیأت امنای شبکه مجمع خیرین سلامت فارس بر لزوم هم افزایی بین مجامع خیریه و عام المنفعه تاکید کرد و گفت: اتحاد تخصص‌های مجامع و هم اندیشی و هماهنگی بین مدیران این مجموعه‌ها، گام مؤثری برای شناسایی و حل مشکلات مردم خواهد داشت.
در ادامه مدیرعامل شبکه مجمع خیرین سلامت استان فارس نیز در سخنانی شناسایی و ساماندهی کمک‌های خیرین حوزه سلامت، هم افزایی و پیگیری نیاز‌های جامعه و رفع مشکلات اساسی خیرین را از اهداف تشکیل این شبکه دانست و اظهار کرد: طرح پیشنهادی حمایت از حوزه خیرین در کمیسیون بودجه مجلس در حال پیگیری است.
سیروس پاک فطرت با بیان اینکه این شبکه از تیرماه سال گذشته فعالیت خود را بصورت رسمی در استان فارس آغاز کرده است، اعلام کرد: در مجمع عمومی سالانه این شبکه در سال جاری خداخواست شهبازی و غلامعباس شیردل بعنوان بازرس شبکه مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس انتخاب شدند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.