stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 383085
  • 31 تیر 1400 - 11:26
1
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد،

۶۰سال به بالا ها به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند

۶۰سال به بالا ها به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند
مرکزی_ رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک: کلیه افراد ۶۰سال به بالا که تا کنون با آنها تماس گرفته نشده، از روز پنجشنبه ۳۱ تیر به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند. دکتر سید محمد جمالیان گفت: واکسیناسیون این گروه هدف سنی از چند روز پیش آغاز شده و به منظور مدیریت مراکز واکسیناسیون، با آنها تماس تلفنی و ساعت و مکان مورد نظر به شماره همراه آنهاپیامک می شد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر سید محمد جمالیان افزود: به منظور اتمام واکسیناسیون این گروه سنی، از کلیه همشهریان ۶۰سال به بالایی که با آنها تماس گرفته نشده و یا پیامکی دریافت نکرده اند دعوت می شود تا تاریخ ۴ مرداد، به یکی از سه مرکز تزریق واکسن شهید ساکی در خیابان دانشگاه، یادگار امام در شهرک گردو سالن شهید ثامنی در خیابان قائم مقام مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: از همشهریان عزیز می خواهیم تا حد امکان از داشتن همراهان به منظور جلوگیری از هرگونه ازدحام خودداری کنند و یا در صورت داشتن همراه، مراتب و نکات ایمنی را به شدت رعایت کنند.

جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: از مردم عزیزی که برای تزریق واکسن به مراکز تجمیعی مرکز بهداشت مراجعه می کنند می خواهیم در صورت مشاهده ی شلوغی مراکز به یکی دیگر از مراکز نامبرده مراجعه کنند و ایجاد ازدحام را در این مراکز را خود مدیریت نمایند تا هم روند واکسیناسیون به سرعت انجام پذیرد و هم اینکه از شیوع کرونا جلوگیری به عمل آورده شود.

این مقام مسئول افزود: از روز پنجشنبه ۳۱ تیر لغایت ۴ مرداد ( به غیر از جمعه یکم مرداد که فقط سالن یادگار امام (ره)) مشغول ارائه خدمت می باشد، هر سه سالن برای انجام واکسیناسیون در خدمت مردم شریف شهر اراک می باشد.

وی گفت: افراد بالای ۶۰ سالی در تمامی شهرستانهای استان نیز، که واکسن کرونا را هنوز به هر دلیلی تزریق نموده اند با مراجعه به مرکز تعیین شده برای انجام این مهم تا روز ۴ مرداد اقدام نمایند تا با افزایش درصد جمعیت واکسینه شده در راستای ایجاد ایمنی جمعی گام به داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان تاکید کرد: با توجه به شرایط حساس کرونایی و قرمز شدن مرکز استان و دیگر شهرستان ها، رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار تزریق واکسن، تنها راه مدیریت و کنترل این موج و بیماری است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.