stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 383066
  • 31 تیر 1400 - 9:27
0

سارق ۴۰ دستگاه تلفن همراه در همدان دستگیر شد

سارق ۴۰ دستگاه تلفن همراه در همدان دستگیر شد

همدان- - جانشین انتظامی استان همدان گفت: یکی از اعضای باند سرقت تلفن همراه در استان دستگیر و از محل اختفای وی ۴۰ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.

قلم | qalamna.ir :

سرهنگ رضا زارعی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: در پی وقوع سرقت های متعدد محتویات داخل کیف و تلفن همراه شهروندان به ویژه خانم ها در مراکز خرید، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان همدان قرار گرفت.

 وی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی سرانجام یک نفر از اعضای این باند سرقت شناسایی و با انجام یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی استان همدان با اشاره به تلاش ماموران برای دستگیری دیگر اعضای این باند سرقت، گفت: در بازرسی از محل اختفای سارق دستگیر شده تعداد ۴۰ دستگاه تلفن همراه کشف و ضبط شد.

سرهنگ رضا زارعی از شهروندانی که تلفن همراه آنها در بازار و یا مراکز خرید مورد سرقت قرار گرفته خواست که برای پیگیری موضوع به پلیسی آگاهی استان همدان مراجعه کنند.

وی با تاکید بر مراقبت و حفظ اموال توسط شهروندان بیان کرد: سارقان بدانند که اعمال مجرمانه آنها از دید پلیس پنهان نمی ماند و پلیس با برخورد قاطع سارقان را دستگیر و به دست عدالت خواهد سپرد.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.