stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 383026
  • 30 تیر 1400 - 19:35
1

منصوریان پای قلعه‌نویی را وسط کشید

قلم | qalamna.ir :
جنجال اصلی هفته بیست و‌ هشتم لیگ برتر نه در بازی پرسپولیس، سپاهان و استقلال با حریفان‌شان، بلکه در جدال آلومینیوم و تراکتور در ورزشگاه امام خمینی اراک رخ داد؛ جایی که در دقیقه ۶۰ گویی انبار باروت کنار زمین منفجر شده و علیرضا منصوریان با دستیار فیروز کریمی درگیری لفظی شدیدی داشت.
 برای اطلاع از صحت و‌ سقم ماجرا پرس و جویی از افراد نزدیک به صحنه داشتیم و جزویات دقیقی به دست آوردیم؛ گویا استارت ماجرا از نیمکت تراکتور خورده است. جایی که بهزاد بشتایم، کمک مربی فیروز کریمی از واژه‌ای استفاده می‌کند که به گوش منصوریان می‌رسد و واکنش شدید سرمربی آلومینیوم را به همراه داشت؛ منصوریان که از شنیدن این حرف بسیار ناراحت بود، قصد داشت به شدت جواب این مربی را بدهد، اما فیروز کریمی و دستیاران خودش در آلومینیوم مانع از انجام این کار شدند و سعی داشتند او را آرام کنند.
 التهاب در این صحنه به حدی رسید که حتی فیروز کریمی هم از دست بهزاد بشتایم بسیار عصبانی شد و گفت منصوریان ۷۰ بازی ملی دارد و بازیکن بزرگی است و نباید به او توهین شود و قول برخورد سخت با مربی‌اش را داد و حتی در کنفرانس مطبوعاتی که حسن آذرنیا را همراه با خود به سالن آورده بود، این مسئله را بیان کرد.
منصوریان که از توهین کمک مربی تراکتور بسیار عصبانی شده بود جواب او را به تندی داد و همین باعث شد تا علی صفایی پس از مشورت با کمک داور چهارم خود کارت قرمز به سرمربی آلومینیوم بدهد و همین کار صحنه را پر حاشیه‌تر کرد. منصوریان که معتقد بود این ماجرا از نیمکت تراکتور شروع شده و خود فیروز کریمی هم آن را قبول دارد، با صدای بلند گفت: آن‌ها به من توهین می‌کنند، من را اخراج می‌کنید؟ تیم امیر قلعه نویی به داور فحش ناموس می‌دهد، هیچی نمی‌گویید. امیر قلعه نویی به شما فحش می‌دهد، اما دهانتان بسته است.
 

 

منصوریان در حین درگیری‌ها به چند بازیکن تراکتور اشاره می‌کرد و می گفت این‌ها شاگردان من بوده‌اند که مشخص نیست دلیل این حرف او چه بود

منصوریان در این لحظه با عصبانیت به سمت نیمکت تراکتور بازگشت و جمله ای را خطاب به بشتایم، مربی حریف گفت که گزارشگر تلویزیونی در واکنش عنوان کرد «از همکاران خواهش می کنم روی این تصویر صدا بگذارند که بلافاصله صدای موزیک پخش شد تا صدای  منصوریان قطع شود!»

 

 

 

فیروز کریمی در طول درگیری سعی داشت زیاد علیه منصوریان نباشد و بخاطر همین، علیه دستیاران خود به تندی واکنش نشان داد و به آنها اعتراض کرد که چرا هرجایی می رود، مربیان تراکتور پشت سر او راه می روند
 

 

 در ادامه منصوریان صدای خود را بلندتر می‌کند و می‌گوید: فساد کل فوتبال ایران را گرفته است. فساد در همه سطوح فوتبال ایران هست.
 وقتی که اطرافیان منصوریان سعی داشتند او را آرام کنند و به روی سکوها ببرند، او صحبت‌های خود را بلندتر ادامه داد: مربیان گل‌گهر هفته گذشته به رضا کرمانشاهی فحاشی کردند اما چه شد؟ من را سریع بعد بازی گل‌گهر به‌خاطر موعود بنیادی فر، کمیته انضباطی خواستند. داوران هر هفته سر ما را می‌برند. پنالتی ما را نمی‌گیرند، گل آفساید حریف را قبول می‌کنند و در آخر من که توهین شنیدم را اخراج می‌کنند. به خدا خسته شدیم. سالم کار کردن تاوان دارد. سپس با صدای بلندتر گفت: با مدرک و ادله ثابت می‌کنم فساد در همه سطوح هست.
 منصوریان سپس در حال خروج از زمین، به سمت نیمکت تراکتور رفت که او را از صحنه دور کردند؛ پس از آن، او در حال خروج از زمین، مجددا جمعیت را کنار زد و به داخل زمین برگشت و در صحنه‌ای عجیب فیروز کریمی را در آغوش گرفت و صورت او را بوسید و دوباره از زمین خارج شد تا دومین اخراج او در رقابت‌های این فصل در ورزشگاه امام خمینی اراک شکل عجیب‌تری از نخستین کارت قرمز در دیدار با تراکتور که با قضاوت یاسر همرنگ برگزار می‌شد، داشته باشد. این صحبت‌های منصوریان، پایانی بود بر جنجالی‌ترین اتفاق هفته و حالا باید دید واکنش‌ها نسبت به این قضیه چه خواهد بود.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.