stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 383025
  • 30 تیر 1400 - 18:52
0

قرعه کیانی تغییر نمی‌کند

قلم | qalamna.ir :
«فرناندا آگوئیر» عضو تیم ملی تکواندو شیلی که برای برگزاری یک اردوی مشترک پیش از حضور در المپیک، عازم ازبکستان شده بود، تاشکند را با تست منفی کرونا به سمت توکیو ترک کرد، ولی در بدو ورود به فرودگاه این شهر با تست مثبت کرونا مواجه شد تا شانس حضور در این دوره از بازی‌های المپیک را از دست بدهد.
با این وجود «لی لیندو» تکواندوکار ۱۸ ساله تیم ملی کاستاریکا که در رقابتهای انتخابی المپیک پان امریکن موفق به کسب مدال برنز شده بود، در فاصله سه روز به آغاز رقابتها جایگزین «آگوئیرو» شد. این تکواندوکار با ابلاغیه کمیته بین المللی المپیک و تایید فدراسیون جهانی بار سفر به توکیو را بست و تا فردا وارد دهکده بازی‌ها خواهد شد.
«ماریو ماندل» رئیس فدراسیون تکواندو کاستاریکا با تایید این خبر به سایت «MASTKD» گفت: پس از مثبت شدن تست کرونا تکواندوکار شیلی او باید ۱۴ روز در مکانی مشخص در قرنطینه باشد. ضمن اینکه با وجود باز شدن راهی برای جایگزین کردن تکواندوکاری دیگر از سوی کشور شیلی، آنها نماینده‌ای آماده در این سطح ندارند که جایگزین «آگوئیر» کنند. بنابراین به نظر می‌رسد که شیلی از اعزام تکواندوکار به توکیو انصراف داده است.
با این وجود رقابتهای وزن ۵۷- کیلوگرم تغییری نخواهد کرد و با حضور ۱۷ تکواندوکار و طبق همان قرعه قبلی برگزار خواهد شد. در این وزن ناهید کیانی از ایران به مصاف کیمیا علیزاده از تیم پناهندگان خواهد رفت.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.