stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 382005
  • 27 تیر 1400 - 10:41
0
فرماندار شهرستان قشم :

بالای۵۰ ساله‌ها برای دریافت واکسن تعلل نکنند

بالای۵۰ ساله‌ها برای دریافت واکسن تعلل نکنند
هرمزگان-فرماندار شهرستان قشم با بیان اینکه بالای۵۰ ساله‌ها برای دریافت واکسن تعلل نکنند گفت :متنفذین اجتماعی و صاحبان روایی سخن و قلم، رعایت شیوه نامه‌ها و اهمیت دریافت واکسن را برای مردم تشریح کنند زیرا رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و تعلل در دریافت واکسن علاوه بر آسیب زدن به خود، موجب ضایع کردن حقوق دیگران می شود.
قلم | qalamna.ir :

علیرضا نصری با یادآوری سختی هایی که اقشار مختلف بر اثر شیوع بیماری کرونا متحمل شدند، بی تفاوتی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تعلل در دریافت واکسن را موجب کم اثر کردن مجاهدت کادر بهداشت و درمان، همت افتخارآمیز دانشمندان ایرانی در تولید واکسن کرونا  و کند کردن روند خروج از وضعیت فعلی ذکر کرد.

 وی گفت: همه ما وظیفه داریم در راستای ایفا مسئولیت اجتماعی خود، حفظ سلامت عمومی  و قدردانی از مجاهدت و همت کادر درمان و دانشمندان پزشکی، سهل انگاران و بی تفاوت ها را طرد و ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی دیگران را هم به این ضرورت اجتناب ناپذیر دعوت نماییم.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا از متنفذین اجتماعی، همه مردم بخصوص صاحبان روایی سخن و قلم خواست؛ در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی، گروه‌های سنی اعلام شده از سوی  شبکه بهداشت و درمان را برای دریافت واکسن تشویق کنند.

نصری همچنین خواستار مقدم دانستن سلامت عمومی و پیشگیری از تحمیل خسارات بیشتر جانی و مالی  بر برگزاری آئین‌های دینی – مذهبی  در وضعیت کنونی شد.

وی اظهار امیدواری کرد: مردم با پرهیز از برگزاری جشن و دورهمی‌های عید قربان، این ویروس منحوس را قربانی و به مدد همبستگی و اتحاد، از این شرایط بحرانی سربلند و دلخوش عبور کنیم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.