stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 381018
  • 23 تیر 1400 - 14:27
0

افزایش ضریب امنیت شهروندان اولویت پلیس است

افزایش ضریب امنیت شهروندان اولویت پلیس است

قصرشیرین- - فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان، گفت: اجرای این طرح باعث استقبال و افزایش ضریب امنیت شهروندان سرپل ذهاب شده و نیروهای پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند.

قلم | qalamna.ir :

سرهنگ «منوچهر رضایی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: این طرح با هدف پیشگیری از جرایم و مبارزه با سارقان و مجرمین، در  حوزه ماموریتی این شهرستان در یک ماه گذشته به اجرا در آمده است.

او گفت: ۳۵تن از سارقان باتلاش ماموران انتظامی این شهرستان و در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در یک ماه اخیر شناسایی و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در یک ماه گذشته ۸۲ فقره انواع سرقت در این شهرستان کشف شد و ۹۹ متهم در رابطه با جرایم مختلف نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب در ادامه گفت: اعمال قانون برای خودروها و وسایل نقلیه متخلف به تعداد ۱۲ هزار و ۱۳۷فقره و همچنین ۳۶۷ دستگاه وسیله نقلیه متخلف نیز در یک ماه گذشته در اجرای طرح امنیت اجتماعی توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ رضایی ادامه داد: سلب آسایش و آرامش و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، تردد با پلاک مخدوش، سرعت غیرمجاز، آلودگی صوتی در معابر و حرکات مارپیچ و خطرناک علت توقیف این وسایط نقلیه متخلف بوده است.

او گفت: همچنین از ۷۲۶ واحد صنفی این شهرستان نیز بازدید به عمل آمد که براین اساس ۴۶ مغازه متخلف پلمب شد.

وی ادامه داد: انجام تذکر لسانی و امنیت اخلاقی به تعداد ۹۵۶فقره، کشف ۹هزار و ۷۶۰ نخ سیگار قاچاق و یک هزار و ۱۳۰ عدد قرص مخدر توسط پلیس شهرستان سرپل ذهاب از نتایج اجرای این طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان بوده است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.