stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 380970
  • 23 تیر 1400 - 13:00
2

آغاز ثبت نام ترم تابستانی دانشگاه آزاد از امروز

قلم | qalamna.ir :
گروه جامعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از امروز (۲۳ تیر) برای ثبت درخواست اولیه جهت انتخاب واحد ترم تابستان اقدام کنند.براساس تقویم زمانبندی انتخاب واحد دوره تابستان دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان می‌توانند از امروز چهارشنبه ۲۳ تیرماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir براساس راهنمای انتخاب واحد اقدام به ثبت درخواست اولیه برای انتخاب واحد دوره تابستان و پرداخت شهریه کنند.
 

دانشجویان می‌توانند پس از فعال شدن فرآیند انتخاب واحد، از روز شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ (مطابق جدول زمانبندی) دروس انتخابی در دوره تابستان را اخذ کنند.براساس روال جدید (فعال کردن خدمات مبتنی بر درخواست) دانشجویان لازم است قبل از فرایند انتخاب دروس دوره تابستان، اقدام به ثبت درخواست اولیه برای کنترل مجاز بودن به انتخاب واحد و پرداخت شهریه کنند تا در روز انتخاب واحد صرفاً اقدام به ثبت دروس خود کنند. این امر جهت تسهیل در فرآیند پرداخت شهریه و انتخاب دروس برای دانشجویان درنظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ در روز انتخاب واحد بعد از ثبت درخواست دانشجویان و پرداخت شهریه، دسترسی برای انتخاب دروس برای دانشجویان فراهم می‌شود و پیام مربوطه از طریق پیام رسان نیز به دانشجو ارسال خواهد شد. برنامه زمانبندی انتخاب واحد دوره تابستان دانشگاه آزاد اسلامی  به شرح زیر است:

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.