stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 380849
  • 22 تیر 1400 - 23:23
0
معاون اقتصادی وزیر کشور اعلام کرد:

وجود ۷۶۸۳۸ طرح نیمه تمام در حوزه صنعت و صنایع معدنی

وجود ۷۶۸۳۸ طرح نیمه تمام در حوزه صنعت و صنایع معدنی
همدان- معاون اقتصادی وزیر کشور با اشاره به اینکه تعداد ۷۶ هزار و ۸۳۸ طرح نیمه تمام در حوزه صنعت و صنایع معدنی داریم، گفت: ۱۲ هزار میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری این واحدهاست و  ۳۸۵۰ طرح بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، بابک دین‌پرست امروز، در سفر خود به استان همدان با حضور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، گفت: ستاد تسهیل مصوبه دولت است و در نهایت نمایندگان در ۳۰ اردیبهشت ۹۷ قوی‌ترین ساختار کشور را در حوزه تسهیل موانع تولید تصویب کردند و این ستاد بسیار کارآمد است.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم کارهای نیمه‌تمام را تمام کنیم تا تیم جدید دغدغه گذشته را نداشته باشند، اضافه کرد: افزایش قیمت آب و برق و گاز مشکلاتی به‌وجود آورده و باید تبعیض مثبتی برای واحدهای تولیدی در نظر بگیریم.
معاون اقتصادی وزیر کشور تصریح کرد: درباره بانک مرکزی و مشکلات کمیته ماده ۳، مصوب کردیم بانک مرکزی عضو ستاد تسهیل باشد تا پاسخگوی مشکلات واحدهای تولیدی شوند.
این مسئول با تاکید براینکه مهم‌ترین عامل بازدارنده شکوفایی اقتصادی، تعدد قوانین مزاحم و دستگاه‌های مداخله‌گر است، اظهار کرد: بانک‌های کشور ۱۷۹۵ واحد تولیدی دارند که بانک کشاورزی، ملی و ملت بیشترین واحدها را دارند و اگر این واحدها فعال نباشند، تخلف محسوب می‌شود.
دین پرست با اشاره به اینکه تعداد ۷۶ هزار و ۸۳۸ طرح نیمه تمام در حوزه صنعت و صنایع معدنی داریم، گفت: ۱۲ هزار میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری این واحدهاست و  ۳۸۵۰ طرح بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.