stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 380589
  • 21 تیر 1400 - 23:55
1
فرماندار همدان تاکید کرد:

گندم تولیدی به مراکز خرید خارج از همدان تحویل داده نشود

گندم تولیدی به مراکز خرید خارج از همدان تحویل داده نشود
همدان- فرماندار همدان با اشاره به کاهش نزولات جوی در سال زراعی جاری و کاهش میزان گندم دیم گفت: با وجود کاهش چشمگیر محصول گندم نباید اجازه دهیم گندم تولید به مراکز خرید خارج از استان تحویل شود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، فرماندار شهرستان همدان از مرکز خرید تضمینی گندم تعاون روستایی ، شرکت تولیدی در حال احیاء کیمیا پنیر و طرح های در حال احداث مجتمع کشت و صنعت یاس در بخش قهاوند بازدید کرد.

محمد علی محمدی در این بازدیدها وضعیت خرید تضمینی گندم در بخش قهاوند، شروع به کار مجدد شرکت تولیدی کیمیا پنیر و چندین طرح تولیدی در دست اجرای مجتمع کشت و صنعت یلس را با حضور مدیران ذیربط استانی و شهرستانی از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به کاهش نزولات جوی در سال زراعی جاری و کاهش میزان گندم دیم گفت: با وجود کاهش چشمگیر محصول گندم نباید اجازه دهیم گندم تولید به مراکز خرید خارج از استان تحویل شود.

محمدی با انتقاد از فعال نبودن مرکز خرید تضمینی گندم در روستای کوزره تاکید کرد: تعاون روستایی شهرستان در اسرع وقت نسبت به حل مشکل و فعال نمودن این مرکز اقدام و از خروج گندم منطقه به مراکز خرید خارج استان پیشگیری نماید.

فرماندار همدان در بازدید از شرکت تولیدی کیمیا پنیر قهاوند نیز وضعیت پیشرفت کار احیا و راه اندازی مجدد این واحد تولیدی را نامطلوب دانست و افزود: با پیگیری های مکرر مشکل این واحد تولیدی مرتفع و مجددا شرایط ادامه فعالیت برای آن مهیا شد و انتظار داریم این واحد هر چه سریع تر به چرخه تولید بازگشته و فعال شود.

وی در ادامه با حضور در مجتمع در حال احداث کشت و صنعت یاس قهاوند مراحل پیشرفت کار طرح های در دست اجرای این مجتمع را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و گفت : طرح های این مجتمع با زمانبندی مشخص در حال انجام است و در راستای خدمات زیربنایی مورد نیاز آن پیگیری های لازم بعمل آمده است و امیدواریم بزودی شاهد راه اندازی طرح های تولیدی این مجتمع بزرگ باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.