stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 379886
  • 19 تیر 1400 - 12:31
6

بانوی سرپرست خانواده در شادگان، صاحب خانه شد

بانوی سرپرست خانواده در شادگان، صاحب خانه شد
خوزستان - گروه‌های جهادی شهرستان شادگان در حال تکمیل یک باب منزل مسکونی برای تحویل به یک بانوی نیازمند و سرپرست خانوار هستند.
قلم | qalamna.ir :

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شادگان گفت: بعد از انتشار تصاویری از زندگی سخت و چادرنشینی یک بانوی مسن در شبکه‌های مجازی، بسیج سازندگی با همراهی سپاه شادگان، موسسه خیریه فاطمه الزهرا و کمیته امداد امام خمینی این شهرستان، ساخت یک باب منزل مسکونی در یک قطعه زمین اهدایی از سوی خیران را برای این بانوی کم برخوردار در روستای جهانگیری شهرستان شادگان، آغاز کردند.

سرهنگ منیعات با بیان اینکه تاکنون ۷۰ درصد از عملیات ساخت این واحد مسکونی با متراژ ۱۰۰ متر مربع پیش رفته است اضافه کرد: اعتباری حدود ۵۵۰ میلیون ریال برای احداث این واحد، اختصاص داده شد که با تکمیل کار برق کشی و لوله کشی، حدود ۲ ماه دیگر عملیات به اتمام رسیده و کلید خانه را به این بانوی سرپرست خانواده تقدیم خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شادگان درپایان تاکید کرد: محرومیت زدایی و حمایت از نیازمندان از مهم‌ترین اهداف دنبال شده توسط سپاه ناحیه شادگان و نیرو‌های جهادی بسیج سازندگی این شهرستان است و تمام تلاش خود را برای تحقق این اهداف به کار خواهیم گرفت.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.