stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 375817
  • 01 تیر 1400 - 18:50
0

مسؤولان اجرایی برای احداث باغ ویلا درصد می‌گیرند

مسؤولان اجرایی برای احداث باغ ویلا درصد می‌گیرند
خراسان رضوی- صادقی در خصوص باغ ویلاهای غیرمجاز در حریم شهر مشهد هم گفت: چون باغ ویلا ارزش افزوده بالایی دارد انگیزه افراد برای احداث باغ ویلا زیاد است و می‌بینیم شخص درآمد زیادی ندارد اما این فرهنگ ایجاد شده که همه باغ ویلا داشته باشند، که فرهنگ نادرستی است.
قلم | qalamna.ir :

غلامعلی صادقی در خصوص مشکلاتی که در اجرای انتخابات اخیر در روز ۲۸ خرداد وجود داشت، اظهار کرد: از ابتدای صدور دستور اقدامات انتخاباتی دستورات لازم را دادیم، مسؤولان اجرایی بهتر از این می‌توانستند به صحنه بیایند اما متأسفانه برای رأی‌گیری سیستمی هنوز زیرساخت‌های لازم آماده نیست.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از مواردی مانند کمبود تعرفه‌های انتخاباتی و آگاه نبودن مردم به نحوه استفاده از دستگاه گلایه و عنوان کرد: درخواست داده بودیم این نحوه رأی‌گیری از کلانشهرها آغاز نشود و پس از آزمون و خطا اجرایی شود.

وی گفت: در بحث روز رأی همه‌کاره کسی است که پای صندوق است و به حرف فرماندار و وزیر کشور نمی‌کند و سابقه انتخابات دارد و به فکر راحتی کار خود و خواستار مشارکت کمتر است که باید تجدیدنظر کنیم و باید نسل این افراد منقرض شود و جوانترها بیایند.

صادقی به سند تحول قضایی هم اشاره کرد و افزود: سند تحول قضایی که سال گذشته ابلاغ شد شامل مأموریت‌هایی مانند تظلم‌خواهی، نظارت بر حسن اجرای حکم و پیشگیری از وقوع جرم است که مبنای آن اصول قانون اساسی بوده و براساس آن وظایف قوه قضائیه مشخص شده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ادامه داد: سیاست‌هایی که از طرف رهبری مشخص شد مبنا قرار گرفته و کار کمی و کیفی انجام شد و استان ما در مقدمات این سند گام‌های خوبی را برداشته و ما در استان اقدامات خود را با سند تطبیق کردیم و اصلاحات را انجام دادیم، برای اینکه سند کامل اجرا شود پشتیبانی مالی انسانی می‌خواهد و استان‌ها موظف هستند در اجرای سند تحول براساس امکاناتی که دارند در اجرای بندهای آن اقدام کنند و در بخش‌هایی که نیاز به قانون و بودجه خاص دارد مدیریت کلان قوه در حال رسیدگی به آن است.

وی در بخش دیگری از این نشست در خصوص تسهیلات وکلا گفت: با وکلا و مرکز حفاظت و پشتیبانی جلسه داشتیم و قرار شد تسهیلاتی برای وکلا انجام شود، در مورد «پدیده» موکول شده بر اینکه هر کدام از محکومین همکاری بیشتری داشتند مساعدت بیشتری برای آن‌ها در نظر گرفته شود، چرا که نتیجه آن عدم ضرر مردم است ما بنایی نداریم افراد را به هر قیمتی زندانی کنیم، تا کنون همکاری خوبی داشتند و اکنون آزاد هستند.

مسؤولان اجرایی برای احداث باغ ویلا درصد می‌گیرند

صادقی در خصوص باغ ویلاهای غیرمجاز در حریم شهر مشهد هم گفت: چون باغ ویلا ارزش افزوده بالایی دارد انگیزه افراد برای احداث باغ ویلا زیاد است و می‌بینیم شخص درآمد زیادی ندارد اما این فرهنگ ایجاد شده که همه باغ ویلا داشته باشند، که فرهنگ نادرستی است

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این هم که مسؤولان اجرایی به احداث باغ ویلا علاقه دارند، متأسفانه برای این است که خودشان درصدی دریافت می‌کنند، تغییر کاربری فقط براساس ضوابط جهاد کشاورزی است و فرماندار، بخشدار و دهیار نباید ورود کنند و اگر ورود کنند مباشرت یا معاونت در جرم است و ما در حد مقدورات مجازات می‌کنیم که نباید آب و خاک خود را از دست بدهیم.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.