stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 375741
  • 01 تیر 1400 - 14:28
0

باند بزرگ مواد مخدر در کنگاور متلاشی شد

باند بزرگ مواد مخدر در کنگاور متلاشی شد

کرمانشاه – – فرماندار شهرستان کنگاور از متلاشی شدن یک باند بزرگ مواد مخدر، کشف ۹ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری چهار نفر اعضای آن خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

به‌گزارش فرزاد الماسی روز سه‌شنبه در جلسه مبارزه با مواد مخدر با تبریک میلاد سراسر نور امام رضا (علیه السلام) اظهار داشت: با رصدهای اطلاعاتی سبزپوشان نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی طی یک عملیات پیچیده در ۲۴ ساعت گذشته باند بزرگ مواد مخدر متلاشی و سه کیلو هروئین، پنج کیلو تریاک و یک کیلو شیشه از این باند چهار نفره کشف شد.
رییس شورای مبارزه با مواد مخدر کنگاور در ادامه با تشکر از فعالیت‌های انتظامی در کنترل و مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان تاکید کرد: فضا برای سوداگران افیون ناامن است و با قاچاقیان مواد مخدر در راستای جلوگیری از پدیده شوم اعتیاد و انحلال سرنوشت جوانان مجدانه و قاطعانه برخورد خواهد شد.
الماسی در ادامه با اشاره به نقش مهم تشکل‌های مردمی در این حوزه، افزود: مهمترین راهکار کاهش معضل اعتیاد در کشور تدوین و اجرای برنامه های مدون و اجتماع محور است.
فرماندار کنگاور همچنین با تاکید براینکه کمیته‌های جلسه مبارزه با مخدر باید با تشکیل جلسات مشترک و تعامل و همکاری از تجربیات یکدیگر استفاده کنند، گفت: مصوبات جلسات بعد از ابلاغ، قابلیت اجرایی دارند و هیچ‌گونه سهل‌انگاری و کم‌وکاستی در این راستا پذیرفتنی نیست.
وی یادآور شد: هر دستگاهی که در جلسات به طور منظم شرکت نکند ضمن تذکر به مدیر شهرستانی،  با مقام مافوق دستگاه نیز در خصوص عدم مشارکت و حضورش مکاتبه خواهد شد.
شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.